GUN WTF C&S prices

Discussion in 'On Topic' started by JaimeZX, Mar 24, 2008.

  1. JaimeZX

    JaimeZX Formerly of :Sep 2001: fame - Also: Sprout Crew OT Supporter

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    9,226
    Likes Received:
    26
    Location:
    Charleston, SC
  2. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,934
    Likes Received:
    175
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    holy shit.

    SA XD .40 now $1,600 marked down from $2,500. with a deal like this we can't afford NOT to pass up a group buy!
     
  3. 01_Cruiser

    01_Cruiser An American Classic OT Supporter

    Joined:
    May 22, 2003
    Messages:
    45,895
    Likes Received:
    0
    Location:
    NC
    why the fuck is the guy adding a beavertail to the glocks and the SA's? :rofl:

    looks goofy as fuck, along with their home made stippling job on the grips
     
  4. AB13

    AB13 New Member

    Joined:
    Jul 8, 2006
    Messages:
    3,668
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    yeah, but C&S is bad ass. That's where I got my trigger group from.
     
  5. AB13

    AB13 New Member

    Joined:
    Jul 8, 2006
    Messages:
    3,668
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    Has nothing to do with "aesthetics". If you are buying guns for "looks" your doing it wrong. It's to achieve a high grip for folks that actually shoot their gun with an expected result. Do a little research on C&S, they are not some "fly by night" company. They are one of the more respected parts manufacturer and pistolsmithing in the industry.
     
    Last edited: Mar 24, 2008
  6. JaimeZX

    JaimeZX Formerly of :Sep 2001: fame - Also: Sprout Crew OT Supporter

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    9,226
    Likes Received:
    26
    Location:
    Charleston, SC
    Oh I know they're sierra hotel and all. Just ... crap ... that some coin right there. :o
     
  7. AB13

    AB13 New Member

    Joined:
    Jul 8, 2006
    Messages:
    3,668
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    You gotta pay to play, it's not for everyone, only those that know what they want, and want the best. They are to the pistol smithing and parts manufacturing world, as Brabus and AMG is to Mercedes Benz. Their trigger group is the only trigger group my gunsmith will touch for sub 2lb trigger jobs.
     

Share This Page