Why do people work out in jeans?

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Cyrus The Virus, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cyrus The Virus

    Cyrus The Virus Sha-Sha-Sha-Shiba

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    7,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Home of the Terrapins
    :dunno:

    it has to be uncomfortable
     
  2. Phineas Q Stork

    Phineas Q Stork Active Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    7,419
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    why do people mow yards in jeans?
     
  3. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    why can't u wear jeans on a golf course?
     
  4. Cyrus The Virus

    Cyrus The Virus Sha-Sha-Sha-Shiba

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    7,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Home of the Terrapins
    sweating in jeans is horrible
     
  5. Cyrus The Virus

    Cyrus The Virus Sha-Sha-Sha-Shiba

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    7,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Home of the Terrapins
    .
     
  6. deadbolt

    deadbolt New Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    21,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    wearing jeans is to squatting as a bench shirt is to benching
     
  7. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Because they are non-dedicated, fucking-pussy-ass, faggotts!!!
     
  8. timberwolf

    timberwolf New Member

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    19,974
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    They may have forgotten to bring a change?

    Thing to do though is buy shorts at the store that every gym has, keep the tag on, workout, return for refund.
     
  9. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    Damn, you beat me to it!
     
  10. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    took the words right out of my mouth!
     
  11. HighwayReaper

    HighwayReaper New Member

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    837
    Likes Received:
    0
    Location:
    Smackdownville, Tx
    its like when ppl lift in sun glasses..

    im going to start a NEW crazy.. im going to work out blind folded!
     
  12. Cyrus The Virus

    Cyrus The Virus Sha-Sha-Sha-Shiba

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    7,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Home of the Terrapins
    :wtf:

    :rofl: :rofl: :rofl:
     
  13. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    i'm not badazz like u, so i'm gonna start with a pirate eye patch
     
  14. HorseDick

    HorseDick Active Member

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Messages:
    4,586
    Likes Received:
    5
    Location:
    FL
    lmao @ eye patch
     
  15. HighwayReaper

    HighwayReaper New Member

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    837
    Likes Received:
    0
    Location:
    Smackdownville, Tx
    pirate eye patch is great!! im going to walk around screaming YAR!!! and ARRG MATEY!!
     
  16. Cyrus The Virus

    Cyrus The Virus Sha-Sha-Sha-Shiba

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    7,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Home of the Terrapins
    lmao @ HorseDick
     
  17. scent of a wookie

    scent of a wookie OT Supporter

    Joined:
    Jun 5, 2004
    Messages:
    13,244
    Likes Received:
    0
    Location:
    Western, MD
    :rofl: 1 ply
     
  18. kronik85

    kronik85 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2005
    Messages:
    34,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    Deutschland
    i've heard stories of people using tight fitting jeans before there were squat suites for the exact same purpose :dunno:
     
  19. Cumstang02

    Cumstang02 New Member

    Joined:
    Oct 17, 2005
    Messages:
    6,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Is it in yet?
    I sometimes workout at work when i'm bored and i wear jeans :wtc:
     
  20. iplay72

    iplay72 OT Supporter

    Joined:
    Sep 1, 2004
    Messages:
    1,315
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    ohhh that's why emo guys wear girl's jeans....tighter fit so they can squat more!
     
  21. Jam_Master_J

    Jam_Master_J New Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    3,200
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    Jeans are for faggots, I wear a sexy skirt with high heels.
     
  22. Jeg1983

    Jeg1983 OT Supporter

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Gene used to do that all the time:mamoru:


    but hes got a legit reason
     
  23. Jeg1983

    Jeg1983 OT Supporter

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    I wear jeans when I am lazy and benching

    :fawk: its my gym Ill wear whatever I damn well please
     
  24. Huge Evil Robot

    Huge Evil Robot Must not sleep, must warn others

    Joined:
    Dec 17, 2003
    Messages:
    9,412
    Likes Received:
    0
    Location:
    arlington, va
    that being?
     
  25. RotorBalls

    RotorBalls Gonz

    Joined:
    Sep 8, 2000
    Messages:
    47,429
    Likes Received:
    19
    Location:
    RBWH
    Shit I'll go home if I forget my shoes but if I have my gym bag with me then I have pants/shorts which are in my gym bag with a shirt. I wont go to the gym if I don't even have my gym bag in my car
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page