MMA Whens the first MMA event for animals v. Cat vs. Bulldog

Discussion in 'OT Bar' started by JJ, Feb 26, 2010.

  1. JJ

    JJ Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    6,132
    Likes Received:
    0
    Location:
    Earth
    Thought you guys would enjoy this
    [y]rcTtNJ_U0IY[/y]
     
  2. JJ

    JJ Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    6,132
    Likes Received:
    0
    Location:
    Earth
    lol, that dog gets Anderson Silva'd
     
  3. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
  4. JJ

    JJ Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    6,132
    Likes Received:
    0
    Location:
    Earth
    :wtc:
     
  5. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    [y]DFwkc2qE35s[/y]

    bull terrier owning the shit out of a bull
     
  6. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    interspecies animal fights are awesome
     
  7. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    Hold on, let me get you some tissues.
     
  8. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    i mastrubated to that show, also to the video of an octopus eating the shit out of a shark
     
  9. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0
    :rofl: that was pretty funny. Dog just toppled over and was all "wtf just happened"
     
  10. Savage5point0

    Savage5point0 Im an asshole.

    Joined:
    Nov 3, 2001
    Messages:
    18,397
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Bay, California
    [y]3Xv8QO4VPPw[/y]
     
  11. Savage5point0

    Savage5point0 Im an asshole.

    Joined:
    Nov 3, 2001
    Messages:
    18,397
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Bay, California
    [y]Bjh2Sd7-w-E[/y]
     
  12. Jeebus

    Jeebus Well-Known Member

    Joined:
    Sep 27, 2000
    Messages:
    55,390
    Likes Received:
    90
    Location:
    KNOCK KNOCK! LOL!
    The funniest part of this thread is how the TS was his own first post with his dream first post response.
     
  13. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    If that's funny I question your sense of humor.
     
  14. Kuet

    Kuet New Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    9,690
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hong Kong
    embellishment
     
  15. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    Damn I was really betting on the goat upset :(
     
  16. JJ

    JJ Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    6,132
    Likes Received:
    0
    Location:
    Earth
    Less work than editing it :ugh:. lol :greddy:
     

Share This Page