What kind of cool shit does your SO do for you?

Discussion in 'Vaginarium' started by Alexqzilla, Jan 11, 2009.

  1. Alexqzilla

    Alexqzilla New Member

    Joined:
    Dec 23, 2006
    Messages:
    3,545
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Bay, California
    I'm yacking up yellow goo and I wish I had someone to make me soup or some shit

    DO THEY MAKE YOU SOUP?

    Do they say "Awww" and pet you?
     
    Last edited: Jan 11, 2009
  2. whitepearl

    whitepearl OT Supporter

    Joined:
    Jan 29, 2004
    Messages:
    22,725
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ballmer Canny, Murland
    hm

    nothing comes to mind.
     
  3. sportsjunkie

    sportsjunkie OT Supporter

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    110,609
    Likes Received:
    0
    Location:
    Maryland
    besides opening doors, and paying for stuff...nothing
     
  4. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL
    when i was sick thursday he laid in bed and on the couch with me, went out and bought me cough drops, fed me OJ and juice and soup (well he didn't literally feed me..), and finally tucked me into bed when i started crying because i was so unbelievably uncomfortable :rofl:



    he felt guilty because he got me sick
     
  5. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL
    o and not sick - he TiVo's my fav shows for me :) .. pays for things (even though i hate it), and plays with my hair when we are sitting around watching tv
     
  6. Alexqzilla

    Alexqzilla New Member

    Joined:
    Dec 23, 2006
    Messages:
    3,545
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Bay, California
    Soup?!
     
  7. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL

    Out of a can.. :rofl:
     
  8. XaPU!M

    XaPU!M Active Member

    Joined:
    Jun 14, 2003
    Messages:
    18,807
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ontario
    I just got over a really bad 48 hour flu, and am still not 100%. So she bought me a few lap dances at the peelers tonight to make me feel better. Mind you she's technically not my SO per se :dunno:
     
  9. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL
    ^

    :rofl:

    i bought my bf soup, OJ, and medicine and he was pretty happy... i also gave him a bj which is probably why I woke up sick the next day.
     
  10. Lucky Penny

    Lucky Penny Mr. cut me some slack cause I don't wanna go back,

    Joined:
    Apr 24, 2005
    Messages:
    13,722
    Likes Received:
    1
    Location:
    at your mom's house. be back later.
    :bowrofl: That'll teach you!!
     
  11. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL

    i thought the shower afterwards would kill the germs.. :hsugh::wtc::rofl:
     
  12. Lucky Penny

    Lucky Penny Mr. cut me some slack cause I don't wanna go back,

    Joined:
    Apr 24, 2005
    Messages:
    13,722
    Likes Received:
    1
    Location:
    at your mom's house. be back later.
    My SO is redonk when I'm sick :bowdown: Gets himself right in the line of fire. He'll make me food if I want it, get me drinks, cuddles me and watches movies, I like to take baths when I don't feel good and he'll sit in the bathroom with me and chat- its freakin awesome.

    When I was really sick last year and had kidney stones he was right by me every minute. He literally picked me up and put me in the car to take me to the hospital, filled out all my paperwork, talked to every doctor and nurse cause I was completely unable to communicate effectivly, called my parents at 3 am and 8am to let them know what was going on and got all my medications for me. Absolutley took care of everything. He's amazing :love:
     
  13. Zackkahry

    Zackkahry New Member

    Joined:
    May 3, 2007
    Messages:
    1,428
    Likes Received:
    0
    Location:
    UF
    :bowrofl::bowrofl::bowrofl::bowrofl: :bowrofl::bowrofl::bowrofl:
    :bowrofl::bowrofl::bowrofl::bowrofl: :bowrofl::bowrofl::bowrofl:
     
  14. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL

    i mean like stupid shit - drinks at the bar - not like my bills or shit like that. in my defense, i often quickly get the check/tab half the time we're out when he uses the bathroom or something so he's not constantly hanging himself dry picking up every little tab.. :hsugh:
     
  15. Zackkahry

    Zackkahry New Member

    Joined:
    May 3, 2007
    Messages:
    1,428
    Likes Received:
    0
    Location:
    UF
    I'm actually laughing at the opposite. Granted, most women posting on this site don't fit into the 'norm', but if, for example, on your first date he told you that he was only paying for half, 99.99% of women would be like :ugh::ugh::ugh:
     
  16. Amanda Ann

    Amanda Ann New Member

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    14,024
    Likes Received:
    0
    Location:
    FL
    :rofl:


    i'm trying to think back to our first date. we went to the bar to watch a football game, he paid. we went to another bar, i paid.


    i dunno how i'd react if he said he was paying only half on the first date - i guess it would depend on which party initiated the date. i prob wouldn't care.. :dunno: i'm all for paying my own way or for both our ways. we go out a lot so i try to chip in. we're the only people i know who go out for $.35 wing night and end up with a $40+ bill :rofl:
     
  17. Afanasi

    Afanasi Heterosapien

    Joined:
    Mar 4, 2007
    Messages:
    41,028
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    I guess I haven't ever had a girl do anything seriously nice for me. Never made me dinner, never bought me a really nice present...then again, I generally cook much better than the women I date
     
  18. prototism

    prototism Guest

    our first date, my SO treated me like i treated girls in the past v.paying. it felt nice for the tables to be turned.
     
  19. giz

    giz Active Member

    Joined:
    Nov 25, 2004
    Messages:
    15,634
    Likes Received:
    0
    Location:
    salt lake
    she would order us takeout, get me involved in activities outside my normal boundaries, and make me smile more than I thought humanly possible
     
  20. JohnJohnJohnson

    JohnJohnJohnson Effetely Sipping My Latte OT Supporter

    Joined:
    Sep 8, 2004
    Messages:
    23,006
    Likes Received:
    0
    Location:
    Manhattan
    only because he implicitly set up the expectation that he'd pay.

    invite them to do laundry. or to come help you do your chores. dispense with the pretext entirely.

    it's not the food or the fact of having dinner in itself that makes them want to fuck you. not outside of television, anyway.
     
  21. JohnJohnJohnson

    JohnJohnJohnson Effetely Sipping My Latte OT Supporter

    Joined:
    Sep 8, 2004
    Messages:
    23,006
    Likes Received:
    0
    Location:
    Manhattan
    Sometimes she sits on my face.

    :love:
     
  22. Memopad

    Memopad OT Supporter

    Joined:
    Dec 19, 2004
    Messages:
    4,955
    Likes Received:
    15
    Location:
    Michigan
    On my 21st birthday I was in cleveland at a horse show (i was on the equestrian team :rofl:) and had to get back to kzoo for school, so was pretty much stuck in the car all day. My SO at the time came with and she bought me a cake and fed it to me on the way back while i was driving :bowdown:
     
  23. aaarn

    aaarn New Member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    6,141
    Likes Received:
    0
    Location:
    Denver
    lets me put it in her ass
     
  24. chloe

    chloe New Member

    Joined:
    Jan 10, 2009
    Messages:
    72
    Likes Received:
    0
    My DH is wonderful when I'm sick. He makes me food, picks up Nyquil, juice, tissue, etc at the store. This past summer I was an egg donor and suffered some awful side effects. He stayed up with me when I was hyperventilating (from having a swollen abdomen that was crushing my lungs up), and he sat with me in the hospital the whole time trying to make me smile and made sure I was as comfortable as possible.

    Oh, and he rocks in bed. I come almost every time.
     
  25. chlywly

    chlywly Active Member

    Joined:
    Dec 15, 2000
    Messages:
    18,745
    Likes Received:
    1
    Location:
    Toronto
    Puts up with my often difficult personality lol
     

Share This Page