COMIC Upcoming Marvel Movies

Discussion in 'Entertainment' started by Chitty Chitty Gang Bang, Aug 8, 2008.

  1. Chitty Chitty Gang Bang

    Chitty Chitty Gang Bang OTCC

    Joined:
    Oct 12, 2007
    Messages:
    7,300
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southwest Washington
    Dec. 5th marks the release date for The Punisher: Warzone
    May. 1st 2009 is the set release date for Xmen Origins: Wolverine

    Then come 2010 we can expect:
    April 30th - Ironman 2
    June 4th - Thor

    2011 is the year for:
    May 6th - The First Avenger: Captain America
    May is also the expected release month for Spiderman 4:ugh:
    July 2nd - The Avengers :noes:

    Marvel's released a shit load of movies in development without release dates, Some of which are expected to be released before The Avengers release. They include:
    Ant-Man
    BlackPanther
    Cloak & Dagger
    Daredevil 2
    Ben Affleck stated that he would never reprise the role, calling it 'humiliating' Jason Stathom???
    Deathlok
    Doctor Strange
    Ghost Rider 2
    Hawkeye
    Iron Fist
    Luke Cage
    Namor: The Sub-Mariner
    Nick Fury
    Power Pack
    Silver Surfer
    The Hands of the Shang-Chi :wtf:
    The Prowler
    The Runaways
    Venom :eek3:
    Xmen Origins: Magneto

    and finally...
    Xmen: First Class

    I wonder how many of those they'll fuck up... :coolugh:

    Edit: Update for Ghost Rider 2
    On February 9, 2007, Marvel producer Avi Arad announced the development of Ghost Rider 2 at a press event. Peter Fonda has also expressed a desire to return as Mephistopheles. In early December, 2007, Nicolas Cage also has expressed interest to return in the lead role as Ghost Rider.Shortly after, in another interview he went on further to mention that he would enjoy seeing a darker story, adding, "He's not eating jelly beans anymore; he's getting drunk". He also suggested that the film could do with newly created villains.
     
    Last edited: Dec 21, 2008
  2. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    at least marvel isn't going to bombard 2009 with releases...it's funny, i don't read a DC book, but the only comic book movie i've watched this year is batman.

    of course, the last movie i went to see in theaters was 300 :o
     
  3. Chitty Chitty Gang Bang

    Chitty Chitty Gang Bang OTCC

    Joined:
    Oct 12, 2007
    Messages:
    7,300
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southwest Washington
    You haven't really missed much then. Ironman was good, but other then that... :ugh:
     
  4. Crunks

    Crunks Active Member

    Joined:
    Sep 14, 2003
    Messages:
    129,817
    Likes Received:
    1
    Location:
    Washington
    Hellboy 2 :squint:
     
  5. Crunks

    Crunks Active Member

    Joined:
    Sep 14, 2003
    Messages:
    129,817
    Likes Received:
    1
    Location:
    Washington
    And Wanted :wiggle:
     
  6. Chitty Chitty Gang Bang

    Chitty Chitty Gang Bang OTCC

    Joined:
    Oct 12, 2007
    Messages:
    7,300
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southwest Washington
    Oh yeah! Hellboy pretty much kicks ass.
     
  7. kurupt

    kurupt Active Member

    Joined:
    Dec 4, 2006
    Messages:
    8,205
    Likes Received:
    3
    Location:
    Los Angeles
    Ghost Rider 2?? :ugh::rofl::ugh: the first one was horrible

    Venom... :ugh2:

    :bowdown: Thor
     
  8. Xamot

    Xamot Knowledge should be Free.

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    23,229
    Likes Received:
    0
    Location:
    Los Angeles, California
    damn marvel sure knows how to milk it :coold:
     
  9. kelvs

    kelvs OT Supporter

    Joined:
    Apr 24, 2006
    Messages:
    54,554
    Likes Received:
    0
    Location:
    Manila, Philippines
    Deathlok?
    Cloak and Dagger?

    :ugh:

    And I'm sure they're gonna fuck up Surfer
     
  10. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    those aren't confirmed :rofl:

    ...just because they have scripts and started some level of production on them, doesn't mean they'll see the light of day.

    i'll believe it when i see the teaser trailers
     
  11. bwell

    bwell New Member

    Joined:
    Nov 3, 2006
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0
  12. 0wn3d_productivity

    0wn3d_productivity OT Supporter

    Joined:
    Aug 1, 2002
    Messages:
    6,917
    Likes Received:
    13
    Location:
    New Yawk
    The new Punisher looks horrible.

    The 09 and 2010 movies will be good, expecially Iron Man 2.

    My opinions on the rest:

    Ant-Man-could be good.
    BlackPanther-no thanks.
    Cloak & Dagger-lol wut?
    Daredevil 2 Ben Affleck stated that he would never reprise the role, calling it 'humiliating' Jason Stathom???-good character, but fuck doing number2- just reboot it.
    Deathlok-meh.
    Doctor Strange-absofuckinglutely, as long as it has a lot of Ditko-esque design to it.
    Ghost Rider 2-I'd hafta see it, cuz I liked the first one.
    Hawkeye-Meh.
    Iron Fist-Meh (no Danny Rand sack riding for me).
    Luke Cage-lol wut?
    Namor: The Sub-Mariner-could be a huge disaster.
    Nick Fury-better as a supporting character in the other movies.
    Power Pack-lol wut?
    Silver Surfer-meh.
    The Hands of the Shang-Chi-meh.
    The Prowler-meh.
    The Runaways-meh.
    Venom-are you fucking kidding me?
    Xmen Origins: Magneto-as long as they get the gruit who played him in the X men movies.
    and finally...
    Xmen: First Class-meh, don't overdo it on the X movies.
     
  13. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    new punisher looks awesome...it's like a modern version of starship troopers...except replace the bugs with goombas :cool:
     
  14. sploosh

    sploosh OT Supporter

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    1,348
    Likes Received:
    0
    THEY SUCKED HIS BRAINS OUT!!!
     
  15. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    fixed :mamoru:
     
  16. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    god that movie was awesome...second one was meh...

    they just released the direct to disc 3rd one...johnny rico is back :noes:

    there's also a blu-ray trilogy :bigthumb:
     
  17. Mortixer

    Mortixer New Member

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    10,532
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle,WA
    the new guy playing punisher looks sucky and the story looks simplistic and crappy.
     
  18. Mortixer

    Mortixer New Member

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    10,532
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle,WA
    i means the punisher sequel
     
  19. Chitty Chitty Gang Bang

    Chitty Chitty Gang Bang OTCC

    Joined:
    Oct 12, 2007
    Messages:
    7,300
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southwest Washington
    Is it sad that I'd rather see David Hasselhoff continue to play Fury in upcoming marvel movies, instead of Sam Jackson?

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  20. Spector

    Spector Da' Lurker OT Supporter

    Joined:
    Jan 9, 2004
    Messages:
    349
    Likes Received:
    0
    Location:
    Louisiana
    Would you rather have Frank running around town trying to hurt John Trovolta feelings and other dumb shit like that? Lining up cars and blowing them up to make big flaming skulls? :riaa:

    NO, fuck that! Punisher shoots :rl: bad guys in the fucking face. A Punisher movie don't need overly complex running around, just have Frank kill lots of bad guys in creative ways.

    Oh, the new guy:
    [​IMG]

    looks NOTHING like the comics

    [​IMG]

    :rolleyes:
     
  21. Stilgar1973

    Stilgar1973 New Member

    Joined:
    Aug 12, 2006
    Messages:
    8,533
    Likes Received:
    0
    the guy who played Magneto is very much dead.
    He is the same guy that played Dumbledor.
     
  22. Spector

    Spector Da' Lurker OT Supporter

    Joined:
    Jan 9, 2004
    Messages:
    349
    Likes Received:
    0
    Location:
    Louisiana
  23. bwell

    bwell New Member

    Joined:
    Nov 3, 2006
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0
    The first punisher was fucking horrible. This one will pretty much automatically be better if it gets an R rating.

    and what is Stilgar smoking? lmao.
     
  24. Stilgar1973

    Stilgar1973 New Member

    Joined:
    Aug 12, 2006
    Messages:
    8,533
    Likes Received:
    0
  25. bwell

    bwell New Member

    Joined:
    Nov 3, 2006
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0

Share This Page