MMA UFC 68: Uprising Official Thread

Discussion in 'OT Bar' started by Sammo, Mar 4, 2007.

  1. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    Watching the preshow or whatever thing right now, looks good.
     
  2. Maestro Nobones

    Maestro Nobones Great Job! - GLAD DADS CREW

    Joined:
    Jun 6, 2004
    Messages:
    34,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    in austin at the studio or the dojo
    t minus 10 bitches!!!!! tho the big thread will possibly be in the main forum....
     
  3. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    From Sherdog PbP:


    :bowrofl::bowrofl:
     
  4. Two toys

    Two toys New Member

    Joined:
    Jan 29, 2004
    Messages:
    8,258
    Likes Received:
    0
    Location:
    UC Santa Cruz
    I don't think I'm gonna order it :(
     
  5. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    why do I hear spanish crap in the background
     
  6. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    for which fight? Matt and Rex?

    please don't spoil anything though until it's been shown on the PPV :hs:
     
  7. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    I didn't, it's either the bar or net for me at this point in college
     
  8. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    Yeah, I wouldn't be an asshole and post the result of the full fight. Just found it funny that they said that shit. I guess that's what happens when you put 2 Wrestlers against each other
     
  9. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    yeah, I know what you mean, didn't spoil anything and was pretty lol
     
  10. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    this is the one problem I have with UFC shows, doesn't matter if it's free tv or ppv, they talk way to goddamn much. I bet they show atleast a half hour tonight on UFC 69 previews
     
  11. vokuro

    vokuro Active Member

    Joined:
    Sep 29, 2004
    Messages:
    2,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    socal
    any good streams :x:
     
  12. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    .

    one thing I liked about Pride 33 was they went through everything so fast

    I don't need to hear all the commentary at the beginning, I mean I know it's good for some people so they can hear this stuff but I already have :hs:

    I think a little commentary is good but I agree, it's too much
     
  13. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    damn, I hope Lambert didn't find God the same way Rampage did and go sour with his fighting
     
  14. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    I think Lambert is gonna get choked out here. I think Babalu is just at another level.
     
  15. Trueno

    Trueno Bаnned bу Ѕuреr Μоdеrаtоrs

    Joined:
    Sep 15, 2003
    Messages:
    55,797
    Likes Received:
    0
    Location:
    Drift Land, California
    link for stream?
     
  16. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    I bet they have a movie preview for Shooter on this broadcast. :hsugh:
     
  17. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    :rofl: probably :hs:

    if it has some exclusive footage I won't mind though :mamoru:
     
  18. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    damnit Babalu, why'd you fight Chuck like a moron
     
  19. konrad109

    konrad109 New Member

    Joined:
    Jan 6, 2006
    Messages:
    4,153
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago, IL
    I wonder if the Ohio fans are gonna boo as much as the vegas crowd.
     
  20. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    it depends on how many TUF fans showed up.
     
  21. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    damn, that was close for ending both ways
     
  22. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    wow, nice fight although slow
     
  23. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    Jesus christ Babalu. The knee didn't work the first time, wtf were you thinking
     
  24. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    brutal punch
     
  25. konrad109

    konrad109 New Member

    Joined:
    Jan 6, 2006
    Messages:
    4,153
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago, IL
    Ya babalu started off great with a low kick, why didn't he kick this guys legs out?
     

Share This Page