GUN Troy MRF-DI

Discussion in 'On Topic' started by chakup, Oct 23, 2008.

  1. chakup

    chakup Guest

    Just got one of these in for a customer and I must say I'm pretty damn impressed!!! Very nice fit and finish for a drop in rail.
     
  2. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    yeah, they're badass :bigthumb:

    this would be where i whore my pics, but i think you guys have seen them enough :hs:
     
  3. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    Light, cheap, and well-built...what's not to like?
     
  4. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    plus they lock up tighter than a 14 year old's clam :mamoru:

    i posted that in small font in the pic thread i made here and barfcom when i first got it. i think only 1-2 people noticed :rofl:
     
  5. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    The rest were busying fapping...I know I was.
     
  6. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    :kdubb:
     
  7. FusionZ06

    FusionZ06 /\__/\__/\__0>

    Joined:
    Apr 10, 2004
    Messages:
    86,918
    Likes Received:
    0
    Location:
    Sunshine State
    Yeah I have one and they lock up REALLY tight and clean.

    For $150 they are :coold: Definitely would recommend it!
     
  8. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    fuck it:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :cool:
     
  9. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    No "Live free or Die" no care
     
  10. thegooch

    thegooch OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    15,584
    Likes Received:
    40
    Are you selling them and if so how much for a mid length version?
     
  11. more off

    more off Moderator

    Joined:
    May 29, 2004
    Messages:
    71,662
    Likes Received:
    24
    Location:
    Tacoma
    it's never enough, i whore my shit everywhere :o

    and you guys got cooler shit than me

    (well some of u)
     
  12. kds000

    kds000 New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    1,151
    Likes Received:
    0
    Location:
    too hot tx
    i'm writing that on my rail with a white out pen
     
  13. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    yeah, currently the MRF-DI is carbine length, but there *might* be rumors of it coming in a middy and even rifle length versions :x:
     
  14. thegooch

    thegooch OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    15,584
    Likes Received:
    40
    :ugh: oh well
     
  15. A96HondaAccordCoupeEX

    A96HondaAccordCoupeEX Silver Member

    Joined:
    May 22, 2000
    Messages:
    38,003
    Likes Received:
    27
    Location:
    CA
    How is the Troy held in place?

    Also Hoss. Looks like you need to apply some CLP to one of your bolts on the rail. Starting to rust.
     
  16. Paul Revere

    Paul Revere OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    38,961
    Likes Received:
    198
    Location:
    Cali-NO NFA-fornia
    you put the pieces of rail on like any other handguard, then the bottom screws to the top.

    rust :confused: i'll check it out when i get home, but it's probably the lighting or something :dunno:
     

Share This Page