Tonite's Real Sports episode on HBO takes on Steroid Use...

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by michael, Jun 28, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,987
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    So yeah, I just got back from the gym and a friend of mine was here playing poker with my roommates..he told me about the episode tonite and how they were saying that there are virtually no documented cases of long term effects of adults who have taken steroids :eek3d:

    anyone see it and can gimme more details on the episode?
     
  2. JP®

    JP® New Member

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    885
    Likes Received:
    0
    NO shit...
    Steroids wont hurt you, unless you abuse them.
     
  3. CrackityJones

    CrackityJones OT Supporter

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    8,783
    Likes Received:
    0
    Location:
    ATL HO
    :ugh2:
    NO SHIT. It's just nice to hear that portrayed through the media.
     
  4. Phineas Q Stork

    Phineas Q Stork Active Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    7,419
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    They interview some guy who goes to Mexico to buy and inject over there. It's actually pretty cool
     
  5. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,987
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    yeah, they did the same thing on 30 days the other night
     
  6. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    What the fuck is Murderball?
     
  7. Phineas Q Stork

    Phineas Q Stork Active Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    7,419
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    41 pills a day, that shit was ridiculous
     
  8. SteveO

    SteveO Guest

    not true. Unless you are physically normalizing a hormone deficiency. Which when most people do cycles, they aren't exactly looking to do that
     
  9. killerZees

    killerZees OT Supporter

    Joined:
    Jun 26, 2003
    Messages:
    17,439
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dirty Jersey Boi
    damn now I gotta wait till tommorow to watch this shit.
     
  10. killerZees

    killerZees OT Supporter

    Joined:
    Jun 26, 2003
    Messages:
    17,439
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dirty Jersey Boi
    its on tomorow night, actually its on all week from 21 - 27th wait ohh noes its over it will be a new one tomorow.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page