tiny meeker 906 blowout

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Perkwunos, Aug 13, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Perkwunos

    Perkwunos Dog Bones OT Supporter

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    0
    Location:
    Abu Dhabi, UAE
  2. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Damn atleast Tiny didn't hurt himself
     
  3. Phineas Q Stork

    Phineas Q Stork Active Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    7,419
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    jeepers creepers
     
  4. SteveO

    SteveO Guest

    he sure is a tiny fellow
     
  5. Layne Staley

    Layne Staley New Member

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Messages:
    13,989
    Likes Received:
    0
    Location:
    Raleigh, NC
    I actually jumped a little when it dropped.
     
  6. Perkwunos

    Perkwunos Dog Bones OT Supporter

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    0
    Location:
    Abu Dhabi, UAE
    yeah....:mamoru:
     
  7. G-n-P

    G-n-P New Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    5,126
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tulsa
    that shit sucks, he is lucky it didn't blow as he pressed.......
     
  8. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    Yeah, looks like it could've been a lot worse.
     
  9. Bruised Lee

    Bruised Lee John Kune Do, puncher of faces

    Joined:
    Oct 1, 2003
    Messages:
    3,745
    Likes Received:
    0
    Location:
    seattle
    wait what happened? did his arms just give out? seemed kind of sudden? some plates fall off or something? did something break?
     
  10. G-n-P

    G-n-P New Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    5,126
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tulsa

    :rofl: yeah his bench shirt ripped, that is what they call a blow out. It sounds like a tire blowout in person, or a shotgun. I bet ole tiny has a few bruised ribs in the morning.

    All hail Mendelson's raw 714
     
  11. Perkwunos

    Perkwunos Dog Bones OT Supporter

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    0
    Location:
    Abu Dhabi, UAE
    well the 906 was in a single ply rage-x.... so still pretty cool...:bigthumb:
     
  12. G-n-P

    G-n-P New Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    5,126
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tulsa
    no doubt, and definately no hate from me...I just love the raw bench thats all....if he is close to 900 in a single ply he is probably real close to a world record raw.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page