MIL those who have Deployed and are currently Deployed

Discussion in 'On Topic' started by Zee, May 14, 2009.

  1. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    1.) I salute you all

    2.) When do all the Bennies start rolling in :wiggle:

    My wife Deployed mid last month and I thought all the Bennies started at the beginning of the next calender month :dunno:....and yes she is deployed too a Combat Tax Exclusion Zone
     
  2. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    Wha? No Love for Mr. Mom :wtc:
     
  3. origin unknown

    origin unknown OT Supporter

    Joined:
    Oct 19, 2006
    Messages:
    4,516
    Likes Received:
    0
    bennies? wtf money?
     
  4. Cheerio

    Cheerio New Member

    Joined:
    May 19, 2008
    Messages:
    192
    Likes Received:
    0
    It usually takes about 30 days from getting in the acutal area to start seeing the taxes back and all the extra pay
     
  5. evan2

    evan2 Guest

    It takes a while for the pay to be sorted out. Im currently at Ali base in Iraq, where is your wife bro?

    Ill keep the 5 black guys away
     
  6. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    LOL, she might like that :naughty:

    Shes in Saleem Kuwait...SMSGT type
     
  7. evan2

    evan2 Guest

    oh that isnt even a deployment, a vacation more like. Ohhhh she needs a young Staff Seargent in her life.....well until Oct
     
  8. dave5678

    dave5678 New Member

    Joined:
    Oct 3, 2007
    Messages:
    586
    Likes Received:
    0
    Location:
    Germany
    :eek3:
     
  9. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    :rofl: Im a Tech, and she wants too trade me in for two 20's :rofl:

    She couldnt handle two twenties

    BTW, whatever makes her happy, as long as there are pics :naughty:
     
  10. evan2

    evan2 Guest

    LOL well Im almost 28 so still making the cut.....go you for having the lady with more rank
     
  11. TRN

    TRN Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    54,999
    Likes Received:
    120
    Location:
    North East
    Depends on when you get into country
     
  12. signal

    signal New Member

    Joined:
    Nov 27, 2003
    Messages:
    1,606
    Likes Received:
    0
    Location:
    Currently......Iraq
    I went through Ali Al Salem when I was going on R&R from Iraq.....
     
  13. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    You're a Marine arn't yah? Or Airforce

    She said that she has a Marine SSGT looking after her :rofl:
     
  14. evan2

    evan2 Guest

  15. Jyokker

    Jyokker The trouser snake is very aggressive. It will corn

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,760
    Likes Received:
    0
    Location:
    Panama City, FL
    TTIWWOP
     
  16. Julius

    Julius Guest

    :eek4d: i had a five day layover in that shit hole
     
  17. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    sorry dude...none of those type of pictures here...you know how the fucking military is
     
  18. Cobra Commander

    Cobra Commander OT Supporter

    Joined:
    Feb 18, 2008
    Messages:
    20,930
    Likes Received:
    0
    Location:
    UK
    Open relationship deployments ftmfw. Go you :naughty:
     
  19. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    We've both deployed and know what its like...sometimes you need just that friend with benefits, on both ends of the pond...but we remember who we have/and are coming home too. But try explaining that too a civilian :nono:

    BTW there is an update on her Bennies, they show up on her next check...

    $5K with tax refunds :eek2:
     
  20. evan2

    evan2 Guest

    Wait...are you serious Zee? about the sharing things thats a bit hmmmm
     
  21. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    Odd, yeah too some people sure it might be.

    We are able too seperate sex from love...... :dunno:...just dont bring home the gift that keeps on itching :nono:
     
  22. evan2

    evan2 Guest

    well ok then
     
  23. RougeOgre

    RougeOgre FS Librarian and MOD

    Joined:
    Jan 27, 2006
    Messages:
    4,945
    Likes Received:
    0
    Location:
    Frozen Bowels of HELL
    Most people don't get it and it is a lot of hard work too.
     
  24. Zee

    Zee New Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    16,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    Becker, MN
    :werd: Open relationship != Carte Blanche we do have rules too the game
     

Share This Page