COMIC This, by far, is one of my top FAVORITE Deadpool pages

Discussion in 'Entertainment' started by Demon Of Dreams, Aug 25, 2009.

  1. Demon Of Dreams

    Demon Of Dreams Feed me with lies and hate, and from that, I will

    Joined:
    Dec 27, 2001
    Messages:
    26,981
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cruisin' Mos Espa
    Seriously... I thought it was the best opening to a comic book in ages :o

    [​IMG]



    But... I'm also a huge Wizard of Oz fan :o
     
  2. Cracked

    Cracked New Member

    Joined:
    Jun 1, 2006
    Messages:
    62,398
    Likes Received:
    0
    lol wtf
     
  3. Demon Of Dreams

    Demon Of Dreams Feed me with lies and hate, and from that, I will

    Joined:
    Dec 27, 2001
    Messages:
    26,981
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cruisin' Mos Espa
    :rofl: SK #3 ended with Punisher blowing Deadpool's head to bits... he awoke afer this page, citing the entire "You were there, AND YOU!" deal from Wizard of Oz :o
     
  4. Navvik

    Navvik Active Member

    Joined:
    Aug 21, 2006
    Messages:
    2,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Saint Paul, Minnesota
    i'll just leave this here
    [​IMG]
     
  5. Crunks

    Crunks Active Member

    Joined:
    Sep 14, 2003
    Messages:
    129,817
    Likes Received:
    1
    Location:
    Washington
    Skottie Young is ftw
     
  6. Demon Of Dreams

    Demon Of Dreams Feed me with lies and hate, and from that, I will

    Joined:
    Dec 27, 2001
    Messages:
    26,981
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cruisin' Mos Espa
    well, to be fair, thats more to the end...
     
  7. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    deadpool thor > *.deadpool
     
  8. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
  9. Demon Of Dreams

    Demon Of Dreams Feed me with lies and hate, and from that, I will

    Joined:
    Dec 27, 2001
    Messages:
    26,981
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cruisin' Mos Espa
    :rofl: I forgot about that one :o
     
  10. THE LIOG

    THE LIOG EVVVVVVVVEERRYYOONNNNNNNE EEEEE

    Joined:
    May 8, 2007
    Messages:
    12,404
    Likes Received:
    0
    Location:
    Long Island
    all classics
     
  11. CabbieNamedAxel

    CabbieNamedAxel OTCC|SF OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    7,589
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Francisco
  12. AndDueRue

    AndDueRue Punch Buggy! OT Supporter

    Joined:
    Oct 20, 2005
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    Mario strategy lol
     
  13. Pitt

    Pitt 1-1-11 — Never Forget OT Supporter

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    150,314
    Likes Received:
    0
    Location:
    Injured Reserve
  14. Alien

    Alien snikt bub!! OT Supporter

    Joined:
    Sep 11, 2002
    Messages:
    23,688
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver
    deadpool is awesome
     
  15. Nader_D

    Nader_D HAHAHEHHUH ---- POOOHhHhHHCHhh! OT Supporter

    Joined:
    Oct 31, 2005
    Messages:
    88,288
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ottawa, Canada
    :rofl: this thread :rofl:
     
  16. TUNNGE

    TUNNGE New Member

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    3,990
    Likes Received:
    0
    Location:
    Georgia
  17. TUNNGE

    TUNNGE New Member

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    3,990
    Likes Received:
    0
    Location:
    Georgia
  18. siniquezu

    siniquezu New Member

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    8,669
    Likes Received:
    0
    where did some of these come from?
     
  19. Jaron95

    Jaron95 "Gattai" dattou?!

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    32,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, CA
  20. Jaron95

    Jaron95 "Gattai" dattou?!

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    32,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, CA
  21. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,171
    Likes Received:
    12
    haha all these pages are so good
     

Share This Page