The Jonas Brothers

Discussion in 'Entertainment' started by jersey4life, Aug 13, 2008.

  1. jersey4life

    jersey4life New Member

    Joined:
    Jan 8, 2008
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    So has anyone seen JB live? I want to get tickets but they are so expensive...is it worth my $$? Any thoughts about any of their shows?
     
  2. Dissent

    Dissent OT Supporter

    Joined:
    Mar 11, 2008
    Messages:
    16,362
    Likes Received:
    30
    Location:
    LOL Angeles
  3. Felixx219

    Felixx219 New Member

    Joined:
    May 24, 2005
    Messages:
    1,933
    Likes Received:
    0

    How old are you? I mean this is my six year old daughters favorite band but I cant see how anyone over 10 would be into their music.

    I have seen their live stuff on Disney and they arent good. Maybe for kids that cant notice mistakes but not for anyone else.
     
  4. philvia

    philvia SUCKIN ON MY TITTIES LIKE YOU WANTIN ME CALLIN ME

    Joined:
    May 3, 2007
    Messages:
    11,619
    Likes Received:
    0
    Location:
    NYC
    two of my friends who are girls... they're both 19 and going to JB concert next week in Atlanta :rolleyes:

    some of their stuff isn't THAT bad tho :mamoru:
     
  5. Sr20magik

    Sr20magik OT Supporter

    Joined:
    Sep 6, 2007
    Messages:
    7,870
    Likes Received:
    48
    Location:
    Long Island, NY
    :greddy:
     
  6. jimbob232

    jimbob232 New Member

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    1,007
    Likes Received:
    0
    Location:
    Atlanta, GA
  7. EyeHateThis

    EyeHateThis OT Supporter

    Joined:
    Jan 6, 2004
    Messages:
    8,499
    Likes Received:
    1
    this is some epic lollercaust shit right here :bowrofl:
     
  8. 1349

    1349 Kruzifixxion

    Joined:
    Dec 25, 2004
    Messages:
    30,566
    Likes Received:
    0
    i like their Ad Majorem Sathanas Gloriam album, but nothing after that.
     
  9. EyeHateThis

    EyeHateThis OT Supporter

    Joined:
    Jan 6, 2004
    Messages:
    8,499
    Likes Received:
    1
    how dare you...:ugh:
     
  10. Seeders

    Seeders OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    3,750
    Likes Received:
    0
  11. Dissent

    Dissent OT Supporter

    Joined:
    Mar 11, 2008
    Messages:
    16,362
    Likes Received:
    30
    Location:
    LOL Angeles
    lol :rofl:
     
  12. cdspins

    cdspins New Member

    Joined:
    Jan 17, 2008
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
  13. PunkInDrublic

    PunkInDrublic Active Member

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    13,895
    Likes Received:
    0
    Location:
    seattle
    fuck you jonas brothers and target for interrupting my hulu movie every 30 minutes with your fucking banshee wailing
     

Share This Page