Stuff in Panties....

Discussion in 'Vaginarium' started by hemi27, May 31, 2007.

  1. hemi27

    hemi27 New Member

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Sometimes I notice my girls panties have a "goo" in them and it looks an awful lot like semen. I even smelt it and it smells like cum.
    It really has bothered me because she is the first woman I have ever lived with and be this close to i.e. walking around house naked, etc.
    Is this a normal discharge or do I need to be worried?
     
  2. Mr. Kitty Litter

    Mr. Kitty Litter OT Supporter

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    29,784
    Likes Received:
    25
    Location:
    Here and there
  3. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    is it black?
     
  4. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    :rofl: please don't tell me you are afraid she's cheating on your or something:rofl:
    How old are you?
     
  5. crazy15

    crazy15 New Member

    Joined:
    Feb 26, 2005
    Messages:
    2,897
    Likes Received:
    0
    Location:
    YAY AREA & UCSB
    lol. you sniffed it?

    haha

    :iobarf:
     
  6. Duncan

    Duncan Guest

    I was referred specifically to this thread from the main forum.


    Entertainment delivered!!
     
  7. Snoopy007

    Snoopy007 #´・ω・)っ且~ OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2006
    Messages:
    69,947
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Heart of Asia
    .
     
  8. goodtimebuddy12

    goodtimebuddy12 bomb hills not countries

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    1,043
    Likes Received:
    0
    Location:
    potomac, md
    lol me too
     
  9. kyle5000

    kyle5000 New Member

    Joined:
    Jun 12, 2003
    Messages:
    22,425
    Likes Received:
    0
    :wavey:
     
  10. Capt. Hammer

    Capt. Hammer PM me for rates on express consent. OT Supporter

    Joined:
    Jun 14, 2003
    Messages:
    64,465
    Likes Received:
    690
    Does it taste like semen
     
  11. Hooligan

    Hooligan New Member

    Joined:
    Jan 18, 2004
    Messages:
    26,129
    Likes Received:
    0
    .
     
  12. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,466
    Likes Received:
    7
    Location:
    the streets
    do you come in her?
     
  13. sportsjunkie

    sportsjunkie OT Supporter

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    110,606
    Likes Received:
    0
    Location:
    Maryland
    hmmm...if this is a serious post; then the posts in this thread thus far are a tad bit on the immature side
     
  14. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    Fine. If it is a serious post:

    You have nothing to worry about. Women have discharge every so often. It tends to be clear-white and looks like cum. Now back to laughing at him :rofl:
     
  15. Kalypso

    Kalypso New Member

    Joined:
    May 12, 2007
    Messages:
    1,105
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tallahassee, Florida
    It's most likely your or her cum. But seriously, this is kind of funny, lol =D
     
  16. Hawkal

    Hawkal dammit,wtf? OT Supporter

    Joined:
    May 7, 2007
    Messages:
    655
    Likes Received:
    0
    Location:
    WA
    Truth.
     
  17. Sinusoid

    Sinusoid OT Supporter

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    1,453
    Likes Received:
    0
    Location:
    Launceston, Australia
    .
     
  18. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    It doesn't smell like cum though
     
  19. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    That's because it's not necessarily cum. DISCHARGE.
     
  20. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    OK? He said it smells like cum.
     
  21. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,466
    Likes Received:
    7
    Location:
    the streets
    If he's coming in her, some of his come will later be ejected by her.

    This is referred to as "flowback."
     
  22. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    WTF dude. He said it smells like cum in his post. I responded to your post where you said it didn't smell like cum. I said it's not necessarily cum. I really don't know how hard this is for you to comprehend. Either way it's nothing serious so just move on.
     
  23. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    If he was cuming inside of her I'm sure he wouldn't be suspicious of cum in her underwear.
     
  24. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    :ugh: Are you serious?

    He said it smells and looks like cum. You said it could be discharge. I said discharge doesn't smell like cum. Do you understand?
     
  25. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    Yes, I understand. Do you understand that it could be either? It's really not that hard to comprehend here.

    If it looks and "smells" like cum (which is a whole different story that this kid is nasty for sniffing her panties) then it's probably cum. I get turned on at different times during the day enough for that to happen. If it's not cum it's a common discharge that is pretty much the same look and consistency of cum.
     

Share This Page