MMA street fighter crocop vs a. emelianenko vid from main forums

Discussion in 'OT Bar' started by brolli, Jan 12, 2006.

  1. brolli

    brolli OT Supporter

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    12,802
    Likes Received:
    8
    Location:
    CHERRY HILL, NJ
  2. Gomi Bear

    Gomi Bear New Member

    Joined:
    Sep 30, 2003
    Messages:
    12,799
    Likes Received:
    0
    Location:
    Flawduh
    I love that fight
     
  3. VulgarTheClown

    VulgarTheClown A child and a gun.....go together like apple pie a

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    9,815
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tamarac, FL
    Yeah the extra hits were un-needed. I wish Fedor beat him worse than he did, like how he beat Nog. I love Nog Nog is my boy but he took a BEATING. Cro Cop couldn't have handled that kinda heat.
     
  4. chechen

    chechen Brazilian Jiu Jitsu OT Supporter

    Joined:
    Sep 29, 2003
    Messages:
    23,881
    Likes Received:
    0
    Location:
    Irvine, CA
    that was pretty creative :rofl:
     
  5. Placebo

    Placebo New Member

    Joined:
    Sep 8, 2005
    Messages:
    4,166
    Likes Received:
    0
    That was amazing.
     
  6. raxton

    raxton .

    Joined:
    Dec 23, 2001
    Messages:
    3,678
    Likes Received:
    1
    Location:
    sea
    lol, some funny shit
     
  7. Pr0phecy

    Pr0phecy Guest

    Cro-cop got hit numerous times by Mark Hunt, a beast, and still stayed standing and Cro-cop didn't handle that kind of heat because he had skill to evade some of the hits vs Fedor when he had him in his guard.
     
  8. SquirtRussel

    SquirtRussel OT Supporter

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    28,315
    Likes Received:
    81
    Location:
    San Francisco
    :rofl: that was great, i dont remember this fight though, when was it?
     
  9. JustGod

    JustGod New Member

    Joined:
    Sep 14, 2002
    Messages:
    21,263
    Likes Received:
    0
    Instant classic. I wonder what a rematch would look like.
     

Share This Page