So why does everyone hate true religion jeans?

Discussion in 'Lifestyle' started by mikeskillz, Dec 19, 2007.

  1. mikeskillz

    mikeskillz New Member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Theyre ~$300 and they still suck? isnt the material at least nice?
     
  2. pokpok

    pokpok New Member

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    36,147
    Likes Received:
    0
    materials they use is shitty

    and no one likes the cut of TR's

    TRs always go on sale and i see them for like 60-80 bux
     
  3. Jacy

    Jacy red lipstick brigade

    Joined:
    Aug 26, 2002
    Messages:
    13,577
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Francisco
    really ugly pocket designs, gaudy, overpriced, tacky cuts, etc... do i need to go on? haha
     
  4. bryanboy

    bryanboy Guest

    ugly. really ugly.

    people who wear true religions act like they have the best thing in the world.

    it's like people who wear juicy.
     
  5. Scream_Phoenix

    Scream_Phoenix Handsome Boy Model

    Joined:
    May 31, 2001
    Messages:
    45,132
    Likes Received:
    163
    Location:
    Capital City
    they have super ugly back pockets :o
     
  6. :|

    :| Guest

  7. LT Smash

    LT Smash Give'm the kick

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    3,536
    Likes Received:
    0
    Location:
    Las Vegas
    i hate the back pockets. so fucking ugly, but theyre not bad on women.
     
  8. pokpok

    pokpok New Member

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    36,147
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
  9. Jacy

    Jacy red lipstick brigade

    Joined:
    Aug 26, 2002
    Messages:
    13,577
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Francisco
    BAN
     
  10. :|

    :| Guest

  11. :|

    :| Guest

    that's why i hate them btw
     
  12. Bitter Moose

    Bitter Moose OT Supporter

    Joined:
    Oct 26, 2007
    Messages:
    13,395
    Likes Received:
    0
    Location:
    Texas
    I never realized they were so hated...
    Anyway, I have like 4 pairs of them. I get more compliments for the tr's than anything else I own. The cuts work for me. I'll be honest that I don't know anything about fashion, but imo they're not as terribly gaudy as this thread is making them out to be.
     
  13. :|

    :| Guest

    another brand i dont get

    and babyphat
     
  14. Marimekko

    Marimekko wehh

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    7,039
    Likes Received:
    2
    Location:
    city
    wutttt you no like kimora lee simmons?!?
     
  15. :|

    :| Guest

    fabulosity :ugh:
     
  16. Problematique

    Problematique New Member

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    31,927
    Likes Received:
    0
    Location:
    London
    was a new thread necessary?

    :o
     
  17. Bruised Lee

    Bruised Lee John Kune Do, puncher of faces

    Joined:
    Oct 1, 2003
    Messages:
    3,745
    Likes Received:
    0
    Location:
    seattle
    but but but everyone has their own tastes!!!! they are not ugly or tacky, just different!!! i hate you elitists fashionatos
     
  18. m1lk

    m1lk New Member

    Joined:
    Aug 27, 2003
    Messages:
    75,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ижевс

    just because theyre expensive they HAVE to be the best :rofl::ugh:

    the design is fucking loud and gaudy. the denim is shit. they fit like ass. its overpriced.
     
  19. m1lk

    m1lk New Member

    Joined:
    Aug 27, 2003
    Messages:
    75,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ижевс
    thats because youre not ready to stomach the fact you spent all that money on crap.
     
  20. m1lk

    m1lk New Member

    Joined:
    Aug 27, 2003
    Messages:
    75,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ижевс
    while we're at it, id also like to slam diesel, r&r, antik, paper denim & cloth, 7fam, etc.
     
  21. hyper

    hyper Member

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    199
    Likes Received:
    0
    You get a lot of comments cause they are LOUD and EXPENSIVE, I guess thats the point. I never liked the fit of the ones I had, but they did what they were ment to do, attract bitches. ;)
     
  22. rAERRKLR

    rAERRKLR New Member

    Joined:
    Jun 1, 2007
    Messages:
    1,371
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ireland
    :ugh:

    You'll attract the right ones if you do things properly.
     
  23. levit

    levit buy the ticket, take the ride.

    Joined:
    Nov 29, 2007
    Messages:
    3,684
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    My main issue is they look cheap and the pockets are the butt-ugliest design of any other back pocket I've ever seen.
     
  24. m1lk

    m1lk New Member

    Joined:
    Aug 27, 2003
    Messages:
    75,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ижевс
    yeah if youre aiming for dumb clubsluts with zero personality.


    i dress for myself, as a reflection of my persona and ideals. if you wear clothes solely to pick up whores, then shit :rofl: :hsugh:

    whatever. if you must, i dont care really.
     
    Last edited: Dec 19, 2007
  25. :|

    :| Guest

    i always tell people who ask that i got it from costco :rofl:
     

Share This Page