LGBT So I cut my hair...

Discussion in 'Lifestyle' started by mamoru, Sep 4, 2004.

  1. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    So I cut my hair...*pics*

    Yeah...I chopped it all off.

    [​IMG]
    [​IMG]

    It was time for a change...

    I don't really have any older shots since my restore...But yeah...I'm gonna have to take better shots tomorrow when the light is better.

    :mamoru:
     
    Last edited: Sep 4, 2004
  2. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    my nose and ear looks odd in that first shot :eek3:

    :mamoru:

    I suppose I wont have to worry about my hair knotting up anymore when driving with the top down! I'll keep a little container of hairwax in my center console for touchups after a drive :)
     
  3. I Rule

    I Rule Guest


    You look just great. Im curious, have you ever tried to dye your hair in red?
     
  4. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    I don't put dye in my hair. I don't plan on it either.

    In the summer, when I leave my hair in the sun, it turns white, literally. I love the look especially with my dark skin and facial hair. People who have died their hair have fucked up the natural chemistry of their hair. I'm not willing to do that.

    Also, if I want to continue modeling, I cannot have my hair any other color than natural. :hs:

    My mother does red tips now and then...and she's a business woman! :eek3:
     
  5. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    And thanks for the compliment. It really made me smile, as I had a rough day :hs:
     
  6. I Rule

    I Rule Guest

    You're welcome! I didn't know that dying your hair can screw up your natural chemistry of your hair. In that case..I've fucked up my chemistry big time.
     
  7. RedGoober4Life

    RedGoober4Life New Member

    Joined:
    Sep 11, 2003
    Messages:
    3,859
    Likes Received:
    0
    Location:
    DTW
    Thank you. :) Yous teh hotness, sir.
     
  8. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    My sister in law was blonde all her life until she died her hair black so people would take her more seriously...

    bad move, because now her hair color is like...weird...and this was a few years ago!

    But no chemicals for me :hs:
     
  9. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    :rofl: You've been dying for me to get my hair cut!

    :kiss:
     
  10. boris yeltsin

    boris yeltsin New Member

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    32,056
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ontario, Canada
    Wow, you are hot. More pics :x:
     
  11. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    Thanks :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: Sep 4, 2004
  12. RedGoober4Life

    RedGoober4Life New Member

    Joined:
    Sep 11, 2003
    Messages:
    3,859
    Likes Received:
    0
    Location:
    DTW
    Mamie...I don't like that middle picture. It's kind of like the face the ladies make on QVC when something goes wrong. It's like...."eeeeeehhhhhhh yeah nooooo it really didn't pick up the gallon of orange stuff from the carpet yeeeeeah nooooo ehhhhh."

    Plus I think your smile is teh spiffness and with that said...no more ehhhhhhhhhhhhhh faces!!!!
     
  13. boris yeltsin

    boris yeltsin New Member

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    32,056
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ontario, Canada
    The last pic looks really good
     
  14. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    I changed it....fucker!

    :love:

    You and I need to have a boys day in the city. I swear, if you make it down here, lunch is on me. I'm in love :kiss:
     
  15. RedGoober4Life

    RedGoober4Life New Member

    Joined:
    Sep 11, 2003
    Messages:
    3,859
    Likes Received:
    0
    Location:
    DTW
    I do want to go to NYC sometime. :wiggle: Had I known my friend went over summer--I would have went.

    Ok, it's time to go back to my cousin's house and talk to the cats--or at least the 2 that don't run away from me like Michael Jackson and the sun. :)
     
  16. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    I thought the children always ran faster :o

    There's speed for ya.
     
  17. I Rule

    I Rule Guest

    One word: DAMN! Whoever you are......you are one hot masterpiece!
     
  18. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    :rofl: Thanks...

    [​IMG]
    [​IMG]

    Two more dazed and confused looks for ya.
     
  19. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    And to everyone: YES, I know my eyebrows are thick and photograph about a hundred times worse...but...I like them...so...yeah...
     
  20. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    [​IMG]


    A smile for you...

    My god, I'm such a cam whore :o
     
  21. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    [​IMG]
    [​IMG]

    Going for the nerd look...2 glasses by Vanni Occhiali I haven't worn them in YEARS!

    I'm so fake emo :mamoru:

    Ok, no more picwhoring :o I might want to go out tonight adn show off my new do
     
  22. mamoru

    mamoru New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    15,408
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York Shitty
    Might as well show my new shirt before I go :o

    [​IMG]
     
  23. I Rule

    I Rule Guest

    :yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum::yum:

    Even with glasses you have the capability to conquer all gay men....seriously!
     
  24. PHLguy

    PHLguy Guest

    mamoru I think we need more pics of you, you didnt post enough! ;) :cool: :wiggle: :rofl: :squint: :ugh: :greddy: :wavey:
     
  25. Sonic

    Sonic Live every day to the fullest, for yesterday is go

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    48,083
    Likes Received:
    0
    Location:
    Westchester County,New York

Share This Page