So I am jealous of my friend v.2007vette ***PICS***

Discussion in 'OT Driven' started by LBFilmGuy, Jul 9, 2007.

  1. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    Just got himself a brand new 2007 corvette with the Z51 package...5k off the 47k MSRP...then got 13k for his 2003 Toyota Tacoma that was the down payment...his payment is only around $530 a month :eek3::bowdown::cool:

    He showed at my house tonight and took me for a spin to starbucks, and god damn what an incredible machine.

    Took some pics, they are incoming :o

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :bowdown:
     
    Last edited: Jul 9, 2007
  2. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    can u not read?
     
  3. sicknasty1

    sicknasty1 Guest

    only $530 a month

    335i or bust
     
  4. HighTachPres

    HighTachPres New Member

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Messages:
    11,712
    Likes Received:
    0
    Location:
    Greenville, SC
    ugh
    pics first
     
  5. dnicol

    dnicol shoopdawoop

    Joined:
    Jul 5, 2005
    Messages:
    2,855
    Likes Received:
    0
    Location:
    Highlands Ranch, CO
    excellent contribution
     
  6. rebs

    rebs shares AIDS OT Supporter

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    120,507
    Likes Received:
    194
    Location:
    CA
    :ugh:
     
  7. sicknasty1

    sicknasty1 Guest

    explain your :ugh: cockbag
     
  8. 8BaLL

    8BaLL New Member

    Joined:
    May 23, 2003
    Messages:
    23,033
    Likes Received:
    0
    Location:
    727 FL
    pics now
     
  9. fatass

    fatass New Member

    Joined:
    Nov 23, 2004
    Messages:
    4,314
    Likes Received:
    0
    your pics are lame
     
  10. isaac86hatch

    isaac86hatch This thread sucks

    Joined:
    Oct 3, 2005
    Messages:
    27,892
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oregon
    lol at depreciation
     
  11. AndyB

    AndyB I love you baby Kaitlyn and Dad

    Joined:
    Dec 26, 2001
    Messages:
    93,194
    Likes Received:
    119
    Location:
    Auburn, Mexifornia
    :ugh:
     
  12. rebs

    rebs shares AIDS OT Supporter

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    120,507
    Likes Received:
    194
    Location:
    CA
    I dont realy have to in this case now do i.
     
  13. euro_R

    euro_R OT Supporter

    Joined:
    Jan 2, 2005
    Messages:
    29,922
    Likes Received:
    15
    Location:
    kingston, jamaica..jamrock
  14. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    :rofl:
     
  15. Big country

    Big country New Member

    Joined:
    Feb 26, 2007
    Messages:
    34,595
    Likes Received:
    0
    Location:
    Santa Fe, Texas
    I saw a 2006 with the Z51 package for 38k.:eek3:
     
  16. littlewing

    littlewing fly on

    Joined:
    Aug 16, 2001
    Messages:
    11,699
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Bay
  17. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    uploading the pics now :run:
     
  18. littlewing

    littlewing fly on

    Joined:
    Aug 16, 2001
    Messages:
    11,699
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Bay
    No, he intentionally made the thread first. :ugh:
     
  19. AndyB

    AndyB I love you baby Kaitlyn and Dad

    Joined:
    Dec 26, 2001
    Messages:
    93,194
    Likes Received:
    119
    Location:
    Auburn, Mexifornia
    c6 > 335i

    it aint even close
     
  20. sicknasty1

    sicknasty1 Guest

    .
     
  21. you know me

    you know me OT where the douchbags play

    Joined:
    Dec 7, 2001
    Messages:
    84,670
    Likes Received:
    17
    great car. Good call on the Z51
     
  22. you know me

    you know me OT where the douchbags play

    Joined:
    Dec 7, 2001
    Messages:
    84,670
    Likes Received:
    17
    :hsugh:
     
  23. isaac86hatch

    isaac86hatch This thread sucks

    Joined:
    Oct 3, 2005
    Messages:
    27,892
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oregon
    he's gonna love it next year when it's worth 30K and 20 the next
     
  24. you know me

    you know me OT where the douchbags play

    Joined:
    Dec 7, 2001
    Messages:
    84,670
    Likes Received:
    17
    picard.bmp
     
  25. isaac86hatch

    isaac86hatch This thread sucks

    Joined:
    Oct 3, 2005
    Messages:
    27,892
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oregon
    :werd: they hold their value really well.
     

Share This Page