A&P S15 Traction Issues

Discussion in 'Lifestyle' started by Devin, Oct 24, 2007.

  1. Devin

    Devin New Member

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    2,441
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado
    Finally getting around to edit this series .. Anyways , heres we go .

    [​IMG]:hsd:
     
  2. loading

    loading OT Supporter

    Joined:
    Nov 16, 2005
    Messages:
    45,246
    Likes Received:
    22
    Location:
    NYC
    the smoke bro. :rofl:

    jk

    its a sick pic
     
  3. LifeBurnsFaster

    LifeBurnsFaster New Member

    Joined:
    Apr 20, 2005
    Messages:
    13,391
    Likes Received:
    0
    Damn, i love your pictarz.
     
  4. Devin

    Devin New Member

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    2,441
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado
    haha I'll post the 500% crop here to son of a bitch !!!! :fawk: :wavey:
     
  5. s40Strib

    s40Strib New Member

    Joined:
    Mar 1, 2005
    Messages:
    1,735
    Likes Received:
    0
    Location:
    Atlanta
    kenji! hrm that looks like tyler actually.
     
  6. mobbarley

    mobbarley Active Member

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    9,256
    Likes Received:
    2
    Location:
    Sydney
    you guys have to import s15's there huh? (well, when they were being made)
     
  7. wisie

    wisie New Member

    Joined:
    May 5, 2006
    Messages:
    435
    Likes Received:
    0
    Location:
    Aus
    Sweet shot
     
  8. GregFarz78

    GregFarz78 New Member

    Joined:
    Oct 28, 2002
    Messages:
    64,128
    Likes Received:
    0
    Location:
    Philly, PA
    yep no s15 in the states :hs:
     
  9. Devin

    Devin New Member

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    2,441
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado
    Yah that was Tyler driving it : )

    Lens was a 70-200 .
     
  10. .chris

    .chris You drown before the water lets you in. OT Supporter

    Joined:
    Mar 2, 2006
    Messages:
    53,236
    Likes Received:
    518
    Location:
    954
    I'd love to make a signature like that. tablet?
     
  11. brasheye

    brasheye Rotary Crew

    Joined:
    Jan 1, 2005
    Messages:
    6,121
    Likes Received:
    0
    Location:
    Sydney - AU
    I bought my old one for $20k australian :rofl:

    thats like $200 over your way.

    it was a peice of shit. 2 gearboxes later :ugh:

    Nice shots devin, I have some questions for you too later, not related to this.
     
  12. Devin

    Devin New Member

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    2,441
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado
    Oh yea ? Steak dinner date kind of question ? :x::greddy:
     

Share This Page