ROFL my girl just sent me a pic of me when I was starting out *pic*

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Patrick Bateman, Jun 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    a lot of you guys ask so here you go, i beleive i was lifting for a year here.......maybe less....


    [​IMG]
     
  2. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    maybe tomorrow, im in bed on my laptop about to go to sleep
     
  3. The Grid

    The Grid OT Supporter

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    3,978
    Likes Received:
    0
    PICS OF GIRL
     
  4. Lukkie

    Lukkie OT Supporter

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    25,499
    Likes Received:
    6
    Location:
    Libertyville, IL Liberty: FREEDOM
    ab roller and stuffed animals on the floor??
     
  5. terse

    terse New Member

    Joined:
    Jan 6, 2002
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    how much did you weigh there?
     
  6. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    165-170 maybe? 6'0
     
  7. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    its not my place? who gives a shit? what about it?
     
  8. energie

    energie I like to place an order.. the name? Situation the

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Location:
    oilcity alberta
    funny thats how i look right now :mamoru:
     
  9. igo4bmx

    igo4bmx WHAT WHAT WHAT THE FU OT Supporter

    Joined:
    Oct 9, 2002
    Messages:
    15,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    Philly, PA
    u've been with the same girl since the start of your lifting career?
     
  10. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    that was hmmmmm.......4 years ago or so, prob a bit more.

    1st cycle = winny/anavar only.
    2nd cycle = prop only @450mg/week.
    3rd cycle = prop @500mg/week, masteron @350mg/week
    4th cycle = sust @750mg/week, nandrolone(deca) @ 400mg/week

    thats it. havent touched anything in roughly 6 months now i believe.
     
  11. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    i guess, its not really as simple as "keeping the gains" some is water, some is just staying hard and full all the time and having a ridiculous pump doing everyday things, some of the cycles i may have been bulking and ate like a horse, then i came off and dieted to cut up, its not really "GAINED/KEPT"............it doesnt work that way. once youre off, youre off though, i wouldnt say those cycles were anything that MADE my physique today, not even close, they helped add some mass, break some PR's, etc. its not magic. but yeah you grow, when you come off some of the magic dissappears no matter how great you eat, but my last cycle was great, my bench went up substantially and i came off and maybe lost 1-2 reps from what i was doing with the same weight.

    im dieting now though so that went down :wtc:
     
  12. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    :rofl::rofl::rofl: Riiiiiight.
     
  13. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    huh? what are you talking about fagboy?
     
  14. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Anyways, whether thats true or not. Great progress, keep it up. Looking giant lately.
     
  15. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    what the hell do you think im lying about? not being on right now and for the past months? why would i openly admit to four cycles and JUST NOW deny that im cycling, that makes no fucking sense dude, thats one thing i never cared to lie about, i think lying about gear is for fucking insecure tools.
     
  16. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Ok well Ive seen posts by you that said you were on a gram + a week. I realize it was prolly ethugging, whatever Im just trolling you.

    I realize you left a detail of each cycle out, this more accurate?

     
  17. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    winny/var was around 6-7 weeks i believe, the rest were 12, the last one was 14. who the fuck would juice for a year unless it was HRT or a cruise....
     
  18. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Some of the fucking juicers on AF and Abolex man. Blast and cruise.....:rofl: So damn stupid.


    Honestly though Im just fucking with you. People talk about you on here like youre on a test IV year round. You obviously have decent genetics I dont doubt your claims on your gear usage at all.
     
  19. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    :rofl::rofl:
     
  20. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    :cool: ive always been honest about that, i dont see a point in lying really. i dont consider it magic, still gotta work your ass off, and i worked harder when i was on......i feel the real magic comes on when people are introducing 8iu's and higher of HGH, using insulin, higher doses of tren, etc....ive never tried any of that.
     
  21. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca

    I still dont understand how you go about taking insulin. Seems sketchy. HGH takes months and months to show at all and youre talking a ton of fucking cash at 8iu's a day. Tren on the other hand, IS cheap magic I hear. Hmmmm.


    Either way none of it means dick without working your ass off everyday.
     
  22. BoypussY

    BoypussY game over.

    Joined:
    Jun 27, 2000
    Messages:
    51,953
    Likes Received:
    0
    Location:
    IN YOUR HEAD
    lookin good bro. Why you staring down? pissed cause you lost your abs? i know you cut soon after :rofl:
     
  23. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    i dunno i was drunk in that pic i think
     
  24. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    I would have still done ya!!
     
  25. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0

    Why is that so damn stupid?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page