COMIC Real life superheroes

Discussion in 'Entertainment' started by Sirc, Dec 6, 2006.

  1. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    So... uh...

    So I watched this and started laughing and then I realized that he was actually doing something useful with his life. Then I felt bad for laughing. But then I saw his mask and started laughing again. I don't know how to feel about this.

    Also Ke_po sucks.

    Edit:

    Holy shit, I swear the link to the vid was here.

    http://www.youtube.com/watch?v=n2w_Lm6ydPM
     
    Last edited: Dec 6, 2006
  2. mundi

    mundi OT Supporter

    Joined:
    Jun 18, 2006
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    What the hell are you talking about?
     
  3. Bobbot

    Bobbot Safer than a Doombot!

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    2,621
    Likes Received:
    0
    Location:
    Idaho! woo...
    no av no care? :dunno:
     
  4. mooredodge

    mooredodge 3,2,1 I'm the bomb...and I'm ready to go off in yo

    Joined:
    Oct 10, 2004
    Messages:
    13,605
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Park
    .
     
  5. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    Uh wtf. The link was at the top of the words when I posted it.
     
  6. mooredodge

    mooredodge 3,2,1 I'm the bomb...and I'm ready to go off in yo

    Joined:
    Oct 10, 2004
    Messages:
    13,605
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Park
    Sure it was......


























































































































































    :nuts:
     
  7. monkeyboy

    monkeyboy Mr. Monkey Pants

    Joined:
    Nov 19, 2006
    Messages:
    201
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto, ON
    He's got some moves (though I'm not sure if it's as many as he thinks he does) ... but I'm not sure how just knowing some martial arts justifies the title of 'superhero'. Is he actually doing something with those skills?

    As for the mask ... maybe he just doesn't want to be instantly famous as the next http://en.wikipedia.org/wiki/Star_wars_kid
     
  8. Hiero

    Hiero New Member

    Joined:
    Jan 20, 2004
    Messages:
    51,426
    Likes Received:
    0
    I wonder what actual superheroing he does.
     
  9. CrimsonVonDoom

    CrimsonVonDoom There Cannot be Two Skies OT Supporter

    Joined:
    Dec 16, 2003
    Messages:
    10,005
    Likes Received:
    1
    Location:
    On the damn roof
    Unless getting winded after flailing around like an idiot counts as superheroing...

    none.
     
  10. Hiero

    Hiero New Member

    Joined:
    Jan 20, 2004
    Messages:
    51,426
    Likes Received:
    0
    Then we are all superheroes. We are all Superheroes!
     
  11. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    Actually he really sucks. And he can't really fight. But hey, he's actually doing something good.
     
  12. samonkahonk

    samonkahonk New Member

    Joined:
    Sep 26, 2006
    Messages:
    3,154
    Likes Received:
    0
    Location:
    415
  13. DevPool

    DevPool So you like to play games, huh!?

    Joined:
    Mar 16, 2006
    Messages:
    1,619
    Likes Received:
    0
    Location:
    KY
    :rofl: If that guy's a superhero, I'm a pro cage fighter.

    Nunchucks :rofl::rofl:

    NUNCHUCKS!!! :rofl: :bowrofl:
     

Share This Page