TAT Question about messed up tattoo

Discussion in 'Vaginarium' started by Nells, Jun 17, 2004.

  1. Nells

    Nells Guest

    Okay, so it's only my 3rd post here, but I was hoping maybe someone could give some advice.I got my second tattoo yesterday, but it's not as perfect as it SHOULD be (in my opinion).The right side is a little different from the left at the top. This is on my back, so I couldn't tell until I got home and my husband took this picture to show me. What can I do about it?[​IMG]
     
  2. mymilkexpired

    mymilkexpired New Member

    Joined:
    Jun 3, 2002
    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston, TX
    wow, IMO theres not a whole lot of anything that you can really do about it. I can see the shape difference your talking about :/
     
  3. andiwaslike

    andiwaslike New Member

    Joined:
    Apr 1, 2004
    Messages:
    922
    Likes Received:
    0
    Location:
    daytona beach, FLA
    probably not much. no tattoo is ever going to be perfect, it's going to have some of the artist's style played into it.

    it looks fine to me tho. i wouldn't worry too much.
     
  4. Nells

    Nells Guest

    I know. but I took them a picture (perfectly symetrical damnit! lol) and she photocopied it and used that as a stencil and.. oh well. I guess I'm just a little bit disapointed over it.

    Thanks for saying that it looks fine though ;)
     
  5. Phantom Empress

    Phantom Empress mmmmmm tasty!!!

    Joined:
    Dec 10, 2001
    Messages:
    52,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miramar, FL
    it looks good to me. I can see the little inconsistency you are talking about but, shit happens. no design is ever perfect.
     
  6. Nells

    Nells Guest

    so it's really not that bad and I shouldn't freak out about it then? Cool.Should I even bother going back to the tattoo shop? (I dunno what they'd do anyways)
     
  7. Phantom Empress

    Phantom Empress mmmmmm tasty!!!

    Joined:
    Dec 10, 2001
    Messages:
    52,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miramar, FL
    it's not that bad at all. Don't flip.. If it's something you can't live with, see what they can do about fixing it, but with that deep a color I doubt they can do much.

    it looks good, I say live with it asa quirk of the design.
     

Share This Page