MMA Power of Cage: Help me get to my Amateur MMA Debut in Vegas

Discussion in 'OT Bar' started by Sirc, May 31, 2009.

  1. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    http://www.ruptureclothing.com/news/?p=104

    Tonight was this very match between Underground and Sherdog. Andl the Underground Grand Prix 4 is coming up in August 22nd and I will be fighting in it. Only this time it'll be Bullshido vs. UG. We're currently trying to find sponsors to help get fighters to Las Vegas and to offset costs. If OT donates any amount of money, I will have my GF paint the OT orb on my left calf as I am primarily a striker and I'm southpaw and my power leg is my left leg.

    From:
    http://www.bullshido.net/forums/showthread.php?t=85962




    I would be incredibly grateful if you guys could help offset the cost of all the travel expenses of all the fighters we'll be sending to Vegas.
    The one tonight was a huge success. From the owner of Ruptured:


    Thanks again OT! If you plan on donating, if you could put in the comments that you're from OT and Sirc sent you, I'll be able to personally thank you.
     
  2. The Ripper

    The Ripper New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    8,368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado Springs, Co
  3. Kuet

    Kuet New Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    9,690
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hong Kong
    holy shit dude- you posted this too last minute !!! Are you going to make it?!
     
  4. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    LOL

    Noooooo. This fight isn't until August 22nd. :)

    I have plenty of time. :)
     
  5. Kuet

    Kuet New Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    9,690
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hong Kong
    post a vid of you training/hitting the bag/focus mitts/thai pads.
     
  6. teep

    teep New Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    4,660
    Likes Received:
    0
    good luck getting there, but why make your debut somewhere far away against someone you know nothing about? is there no amateur mma around you?

    what is bullshido exactly? some of their guys came to our gym once to tape these sparring matches. it was the most ridiculous shit. they brought a guy that looked like his only experience was a week trial at a TKD place to spar with one of our top fighters.
     
  7. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    Which guys and where? Bullshido just goes around and investigates possible fraudulent martial artists. People who claim to be military and teaching martial arts, people who claim to be BJJ black belts, ninjas, etc.

    Most of the people on the forum are fucking losers with no actual appreciable amount of skill (kind of like here) and are mouthboxers/couch coaches.

    There are however, MANY very very very very skilled people on the forum.

    Secondly, I'm making my debut there to support the sport, the website and because i think it's awesome my debut will be in front of some big named guys like Frank Mir, Frank Trigg, etc. in Vegas. It'll be good for me if I do well and put on a good showing.
     
  8. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    god I want to donate money for you.
     
  9. teep

    teep New Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    4,660
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl:
     
  10. dengar

    dengar seans is a afta marchsollwe in his gir! OT Supporter

    Joined:
    Sep 11, 2004
    Messages:
    11,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    OC NJ
    How much money would I have to donate to get an OT orb on both legs :noes:
     
  11. dengar

    dengar seans is a afta marchsollwe in his gir! OT Supporter

    Joined:
    Sep 11, 2004
    Messages:
    11,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    OC NJ
    Vid of you doing something besides mouthboxing or couch coaching.
     
  12. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    you're going to get your fucking wig split

    :bowrofl:
     
  13. dengar

    dengar seans is a afta marchsollwe in his gir! OT Supporter

    Joined:
    Sep 11, 2004
    Messages:
    11,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    OC NJ
    you = mouth grappling, imo
     
  14. Redneck Shinobi

    Redneck Shinobi Well Jules, the funny thing about my back is that

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    7,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver, BC
    If I wasn't broke I'd sponsor some. Fuck I gotta somehow get down to Miami to fight phazel, but I've dropped 2g's on my mouth.... Fuck teeth :wtc:
     
  15. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    :rofl:
     
  16. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    Vulgar trained with some of the Bullshido guys before, you should talk to him
     
  17. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    that was an excellent video.. vulgar just beating the shit out of some scrub nobodies

    :rofl::rofl:
     
  18. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    :rofl:
     
  19. Redneck Shinobi

    Redneck Shinobi Well Jules, the funny thing about my back is that

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    7,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver, BC
    for real? :bowdown: I gotta find that :rofl:.
     
  20. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    $50 and I'll do it on both legs. $100 and I'll put a D on my left shoulder for you.

    After this weekend, I'll put up some videos. I don't have anything newer than 2 years old.

    I hope not. I'll be fine I'm sure.

    Like I said. A bunch of fucking losers who have no appreciable skills.
     
  21. Sirc

    Sirc Dr. Hourse Crew #1

    Joined:
    Oct 9, 2006
    Messages:
    15,302
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Cosmos
    It's just the truth, brosef. Especially on bullshido. It sucks, but it's true.
     

Share This Page