Pictures from International Auto Salon

Discussion in 'That'll Buff Right Out' started by The Reverend, Apr 21, 2002.

  1. The Reverend

    The Reverend Guest

  2. The Reverend

    The Reverend Guest

    BTW, RJ's car was not in the show - it was parked in the regular parking lot looking kinda beat up. :wtf:
     
  3. The Reverend

    The Reverend Guest

    Guess I shoulda put "WARNING" in the subject line :rolleyes:
     
  4. the_rebirth

    the_rebirth embrace

    Joined:
    Oct 21, 2001
    Messages:
    663
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Coast
    love the car...im on the s2k owners forum as well and i always have liked your car
     
  5. GT40

    GT40 lol

    Joined:
    Jun 2, 2001
    Messages:
    12,184
    Likes Received:
    0
    :cool:

    I love that prelude and the civic though that werent apart of the show :rofl: :rofl: they look like ass
     
  6. The Reverend

    The Reverend Guest

    :wavey: Thanks!

    GT-40: yeah, one of my friends wouldn't give me his camera to take a picture of the prelude on the freeway because he was afraid they'd shoot us :rofl:
     

Share This Page