ON Whey - $37.99 at Vitamin Shoppe (5lbs)

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by MaineSucks, Aug 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
  2. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
  3. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    plus shipping...


    I get it $38.24 shipped from amazon with their subscriber deal...
     
  4. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    I get it from your mother FOR FREE

    now what
     
  5. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    my mother is dead.
     
  6. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    HIGH FIVE!
     
  7. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    well go get it in store to avoid shipping
     
  8. Cumstang02

    Cumstang02 New Member

    Joined:
    Oct 17, 2005
    Messages:
    6,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Is it in yet?
    the store here matched online pricing. :bowdown: I got my ON Double Chocolate for 29.99.

    I feel i wasted 29.99.
     
  9. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    that's how i felt with red blast :o
     
  10. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    I don't see how...

    Vitamin Shoppe takes returns no questions asked within 30 days.

    Anafit takes returns to unsatisfied customers.

    Always know the return policy for shit you buy
     
  11. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    :ugh:

    yeah i got lazy and missed the window... it wasn't a big ticket item
     
  12. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    I don't see what's so :ugh: about it.

    Thought you didn't like it. If that was the case who cares about returning something you don't like.
     
  13. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    :ugh: to me since i never in my life returned a half used consumable product :ugh:
     
  14. Cumstang02

    Cumstang02 New Member

    Joined:
    Oct 17, 2005
    Messages:
    6,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Is it in yet?
    Its protein. I'll use it and go back to Muscle milk and Vitamin shop brand. :dunno:
     
  15. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    ON is the worst tasting protein out there. Im not sure how you guys love it so much. Jesus.
     
  16. Patrick Bateman

    Patrick Bateman Active Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    75,716
    Likes Received:
    1
    Location:
    At the gym
    what else have you tried?

    I drink Syntha 6 Chocolate, Muscle Milk cookies N creme, and Dymatize Vanilla whey. Drinks those then come back and tell me you like ON.
     
  17. Julius

    Julius Guest

    24gs of protein per scoop is attractive
     
  18. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    bro enough with the :ugh: you're making me feel insecure

    bro
     
  19. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    it's not bad but it's cheap & effective...just like tuna...


    I eat to fuel my body now, if I ate to satisfy my cravings I'd be 270+ still.
     
  20. vudoodoodoo

    vudoodoodoo New Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    12,069
    Likes Received:
    0
    Location:
    Boston, MA
    Well ON can't be compared to MM or Syntha6. Those two can't be beat. But ON is inexpensive, has 24g of protein per scoop and not alot of the stuff some people might not want like carbs. :dunno:
    I use both ON and MM. :o
     
  21. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    So they match online prices in store?

    I just got my coupon in the mail good for $15 off $75 :bowdown:
     
  22. LBFilmGuy

    LBFilmGuy LOL why u mad tho?

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Messages:
    56,775
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    Buy 2 @ $37.99 will give you a total of $75.98

    I got a coupon in the mail for $15 off $75 brolies...use the code 7908 at checkout to get it :bowdown:
     
  23. Zoolander

    Zoolander OT Supporter

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    73,823
    Likes Received:
    112
    Location:
    Michigan
    Its been that price since early march :dunno:
     
  24. deadbolt

    deadbolt New Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    21,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    do they match their online prices in store?
     
  25. brianpsx

    brianpsx Life's a Peach

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    6,142
    Likes Received:
    0
    Location:
    Fullerton, CA
    from what ive heard they do. they also should match www.bodytech.com the site is owned by vitamin shoppe.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page