GUN olympics on USA now

Discussion in 'On Topic' started by Dsking85, Feb 14, 2006.

  1. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    fuck this curling bullshit, when are they gonna start the biathalon??
     
  2. black96gtvert

    black96gtvert "Is that goal regulation size or what!" -Happy Gil

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    i like the curling lol
     
  3. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    if i wanted to see a 48 year old man throw rocks around, i'd go to the "special" home down the street. i wanna see some shootin!
     
  4. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    and what the fucking fuck was up w/ that shitty music in the opening ceremony?!?! that was the gayest shit i've ever heard. anyway... back to the biathalon.
     
  5. Gaunt

    Gaunt blood for the blood god OT Supporter

    Joined:
    Apr 16, 2005
    Messages:
    7,588
    Likes Received:
    3
    Location:
    Seattle

Share This Page