ok, so why am i still LOSING weight?

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by MiseryIndex, Mar 11, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiseryIndex

    MiseryIndex i never know why. i only know who. Moderator

    Joined:
    Nov 9, 2000
    Messages:
    136,982
    Likes Received:
    394
    Location:
    don't blink.
    obvious answer is i'm not eating enough, fine.

    but as long as i'm taking in enough cals, protein & carbs, i'm not losing any muscle, right? just dropping bodyfat, even though i do no cardio (other than hockey once or twice a week)?
    i rarley take in less than 500g carbs per day. & 250g protein.
    i start my day with 90g carbs & 40g protein, have plenty pre & post workout, have about 40g of cottage cheese protien before bed...

    i dunno what i'm doing wrong anymore. obviously i'm not taking in enough to gain, but what else can i do other than take in shitty carbs & gain bodyfat?
     
  2. MiseryIndex

    MiseryIndex i never know why. i only know who. Moderator

    Joined:
    Nov 9, 2000
    Messages:
    136,982
    Likes Received:
    394
    Location:
    don't blink.
    nah, i'm talking like losing 5lbs over 2 months. but still, i'm supposed to be going uppppppp.
     
  3. nukegoat

    nukegoat New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    23,163
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose, CA
    Maybe you are losing muscle. After all, you just got stapled under a weight you were previously fine with?

    :dunno: that sucks
    eat more
     
  4. sushibug

    sushibug :happysad:

    Joined:
    May 16, 2002
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    god this accutane is fucking me over... i used to weigh 150lbs and now i dropped down to 133lbs.
     
  5. sushibug

    sushibug :happysad:

    Joined:
    May 16, 2002
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    when i do bb curls my forearms give out. thinner bone density. my volume in everything got cut in half too. i think i only have a month or two left.. cant wait to get back into weightlifting... for now i'm starting to do cardio because i can't do the running part of my initial strength part for the marine corps.

    i took tight for the first time ever today (probably shouldnt have w/ the accutane) but i cant stop posting shit.. bleh.

    edit: fuck me.. just got a bloody nose. no more tight! :hs:
     
  6. Letifo

    Letifo Moderator

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    14,817
    Likes Received:
    0
    i used to get nosebleeds from accutane. :dunno: about tight, not sure what all is in tight, will it dehydrate you? cuz accutane surely will
     
  7. sushibug

    sushibug :happysad:

    Joined:
    May 16, 2002
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    non-ephedra fatburner. i took it to help me run. has caffeine and yohimbine along with other shit.

    yeah i get bloody crusty nosebleeds but the blood never runs out of my nose until now.
     
  8. fatmoocow

    fatmoocow bored OT Supporter

    Joined:
    Aug 27, 2002
    Messages:
    18,329
    Likes Received:
    307
    Location:
    the intarweb
    :ugh: no one weighing <160 lbs should be taking fat burners :ugh: Eat some food
     
  9. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,971
    Likes Received:
    36
    Location:
    VABeach
  10. multiplexor

    multiplexor Intellectual

    Joined:
    Sep 12, 2001
    Messages:
    5,038
    Likes Received:
    0
    Location:
    Montreal Quebec Canada
    uhm the bloody nose is due to accutane... worst shit on the market.......
     
  11. Spiritus

    Spiritus Active Member

    Joined:
    Oct 15, 2002
    Messages:
    19,344
    Likes Received:
    12
    until you've had really bad acne and nothing else worked but accutane, you will not give positive reviews like i do.

    go accutane :bigthumb: :bigthumb: :bigthumb: :bigthumb:

    good shit has kept my face and back pretty clear for years now after horrible acne. I used to get nosebleeds every damn day, lips crusted like mad, but that's it. And it reduces the zits I get to this day.
     
  12. multiplexor

    multiplexor Intellectual

    Joined:
    Sep 12, 2001
    Messages:
    5,038
    Likes Received:
    0
    Location:
    Montreal Quebec Canada
    it might... but meanwhile your liver is dying... I'd rather know I can live longer....

    It honestly is completely totally 100% bad for the liver.

    I would do a liver flush first and help the liver de-toxify itself... this would be a better route than takeing accutane. plus it would help the system overall...
     
  13. MiseryIndex

    MiseryIndex i never know why. i only know who. Moderator

    Joined:
    Nov 9, 2000
    Messages:
    136,982
    Likes Received:
    394
    Location:
    don't blink.
    you brought back a 4 month old thread to say that?
     
  14. multiplexor

    multiplexor Intellectual

    Joined:
    Sep 12, 2001
    Messages:
    5,038
    Likes Received:
    0
    Location:
    Montreal Quebec Canada
    lol yeah... figured if it helps save a life... it's worth it :)
     
  15. nukegoat

    nukegoat New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    23,163
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose, CA
    16 month
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page