Now THIS is how you ride a motorcycle, litle bitches need not apply

Discussion in 'OT Driven' started by LOLZILLA, Oct 2, 2008.

  1. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
  2. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    Fuck no. Texting while driving beats that.
     
  3. DoucheBag

    DoucheBag New Member

    Joined:
    Aug 14, 2003
    Messages:
    19,803
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miami Fl.
    sadly, ive done that before :o
     
  4. igotyofire

    igotyofire New Member

    Joined:
    Jun 25, 2003
    Messages:
    4,022
    Likes Received:
    0
    indian guy did it first! lol. also note the sandles and regular clothing, helmet looks like somthing id play baseball in!
     
  5. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    Saddles....
    Fucking dumbass
     
  6. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    :hsugh:
     
  7. Emanon

    Emanon Active Member

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    35,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    AZ
    Those damn saddles
     
  8. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    lol
     
  9. igotyofire

    igotyofire New Member

    Joined:
    Jun 25, 2003
    Messages:
    4,022
    Likes Received:
    0
    [y]LW3C45BvGV8[/y]
     
  10. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    Dude, I know the video...

    That doesn't change the :hsugh: lol
     
  11. Pilky

    Pilky New Member

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    213
    Likes Received:
    0
    lol at the dudes laughing
     
  12. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    PS, I think that unless you yourself are doing this, you might as well shut up. Let him brag about it himself.:rolleyes:
     
  13. wabash9000

    wabash9000 Active Member

    Joined:
    Dec 27, 2006
    Messages:
    14,392
    Likes Received:
    0
    Location:
    Overland Park, KS
    wtf crappy drivers wouldn't last very long in america changing lanes like that.
     
  14. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    What are you saying, you drivel posting fuck?
     
  15. Rohkus_

    Rohkus_ DnB Junkie_

    Joined:
    Oct 19, 2008
    Messages:
    131
    Likes Received:
    0
    Location:
    Old_Man_Star_
  16. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    That you suck and can only brag about others accomplishments, because you suck.
     
  17. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    :ugh:
     
  18. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    Well why not post your own motorcycle riding. Fag.
    Just don't like getting called out, do you?
     
  19. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    You're obviously a fucking noob who doesn't know shit.

    I've posted my shit, you dumb annoying faggot.


    Why don't you jump on your piece of shit hand me down bicycle and peddle yourself off some sweet jumps.
     
  20. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    Obviously you aren't special enough for me to know your shit. I know you have your Kawk, and I'm not sure if you have your other bike anymore, but obviously those don't make you feel special enough.

    PS, I don't abuse my shit. So I shall keep my wheels planted thank you very much.
    PPS: I am probably younger than you, seeing that I am still in College, so what if I can't afford what you can? Eventually I will, and I then I shall laugh, because I will still be younger.
     
  21. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    :rofl:

    Get off the internet kid.
     
  22. mtnbikekid08

    mtnbikekid08 Aime-moi moins, mais aime-moi longtemps

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,549
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Jose
    Why don't you? Apparently you think your penis enlarges because you have been on a forum for 4 years.
    Let me tell you: It doesn't.
    Edit: oh yea, ignore list. Forgot it. On it you go Small-kawk
     
  23. LOLZILLA

    LOLZILLA New Member

    Joined:
    Jul 11, 2004
    Messages:
    97,923
    Likes Received:
    0
    :rofl:

    This faggot has been here too long.
     
  24. goph

    goph ᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟ&# 44

    Joined:
    Jul 22, 2005
    Messages:
    25,241
    Likes Received:
    0
    mtnbikekid08

    who the fuck is this guy :ugh2:
     

Share This Page