new back pic :noes:

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by jonno, Jul 11, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    farmers tan is the new hottness
    [​IMG]
     
  2. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    no time :(
     
  3. tryfuhl

    tryfuhl New Member

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    75,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    MD/DC Metro
    damn dude you finally put your arms out and didn't draw the blades in :coold:
     
  4. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0
    hahaa holy crap jonno
     
  5. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    :naughty: come over?
     
  6. Jeg1983

    Jeg1983 OT Supporter

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    Even out that tan asap

    back is lookin good :bigok:
     
  7. ACURA TL-S

    ACURA TL-S OT Supporter

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    45,453
    Likes Received:
    3
    Location:
    The South
    Take your shirt off at work for a day.
     
  8. GOGZILLA

    GOGZILLA Double-Uranium Member

    Joined:
    Jan 16, 2003
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    3
    Location:
    Plantation, FL
    weight?
     
  9. Ryan Wiggum

    Ryan Wiggum hadoken

    Joined:
    Aug 5, 2000
    Messages:
    6,841
    Likes Received:
    1
    Location:
    Sacramento, California
    like night and day
     
  10. cazzone

    cazzone OT Supporter

    Joined:
    Oct 29, 2003
    Messages:
    7,739
    Likes Received:
    7
    :rofl: :rofl:
     
  11. cazzone

    cazzone OT Supporter

    Joined:
    Oct 29, 2003
    Messages:
    7,739
    Likes Received:
    7
    Props btw, patna.
     
  12. Maestro Nobones

    Maestro Nobones Great Job! - GLAD DADS CREW

    Joined:
    Jun 6, 2004
    Messages:
    34,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    in austin at the studio or the dojo
    neck zits are the next big thing :mamoru:
     
  13. uf20wop

    uf20wop OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    34,455
    Likes Received:
    1
    Location:
    PBG, FL
    wtftan.jpg
     
  14. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    yeah.. i'm sure all the bitches at the mall will love that
     
  15. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    171 pal
     
  16. PurEvl

    PurEvl going out gassed and not half assed...

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    24,248
    Likes Received:
    0
    Location:
    in a BFI container down an alley
    looks better then acuras at least
     
  17. ACURA TL-S

    ACURA TL-S OT Supporter

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    45,453
    Likes Received:
    3
    Location:
    The South
    I thought you worked construction or something.
     
  18. ACURA TL-S

    ACURA TL-S OT Supporter

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    45,453
    Likes Received:
    3
    Location:
    The South
    :squint:
     
  19. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    naw.. SteveO does roofing?
     
  20. sweetcheeks

    sweetcheeks Patron Saint of Quality Footwear

    Joined:
    May 16, 2001
    Messages:
    4,779
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver
    That's a wicked tan
     
  21. SteveO

    SteveO Guest

    used to, gave that shit up... so much more energy in the gym now
     
  22. Intellex

    Intellex Dogs love me cause I'm crazy sniffable OT Supporter

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    46,318
    Likes Received:
    0
    Location:
    passed out on the beach
    haha, love the dayglow skintone broly :bigthumb:

    Keep up the good work
     
  23. timberwolf

    timberwolf New Member

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    19,974
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    Looking good jonno.

    Tanwise though...go for a fake 'n bake but put 40 spf sunscreen on the arms and neck.
     
  24. D-GUy

    D-GUy Guest

    wicked farmers tan for not being in construction.
     
  25. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    yeah i got that bad boy from fishing all day. i am thinking about going tanning for the first time :o
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page