COMIC Naruto MOVIE RAW!!!!!!!!!!!11

Discussion in 'Entertainment' started by dyslexic, Apr 29, 2005.

  1. dyslexic

    dyslexic New Member

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    88
    Likes Received:
    0
    Omg omg omg omg finally the movie has been released raw. This means that it will be subbed pretty soon. I'm so happy that I'm hyperventilating.

    So when do you think the subbed version will come out?
    Oh yea you can get the torrent for the raw version here.

    This post has been edited by Dyslexic's grammar editor.
     
  2. SquirtRussel

    SquirtRussel OT Supporter

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    28,307
    Likes Received:
    80
    Location:
    San Francisco
    wow i cant wait to see it when its all subbed, i also have no idea how long itll take....
    cant wait!
     
  3. JP

    JP Active Member

    Joined:
    Sep 10, 2003
    Messages:
    51,613
    Likes Received:
    1
    Location:
    562
    they prob have the script all ready to go, i say its out in a week.
     
  4. ragnarok

    ragnarok nuclear launch detected

    Joined:
    Jan 9, 2004
    Messages:
    24,349
    Likes Received:
    0
    meh... i think its gonna suck.... it has nothing to do with the manga... and you know how good all the filler anime episodes were
     
  5. The_Wired

    The_Wired Omnipresent

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    255
    Likes Received:
    0
    Yeah.. hope it's not like the OVAs... I almost fell asleep watching those. =\ But I'll still give it a shot, hopefully it will be pretty good. :)
     
  6. rocklee

    rocklee New Member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    1,431
    Likes Received:
    0
    Location:
    TEXAS eloel, Reputation: 1000001
    YOUSENDIT plz :noes: ??!!...seems like nobody is doing any uploading with bt :ugh:
     
  7. triplejay

    triplejay New Member

    Joined:
    Nov 14, 2004
    Messages:
    290
    Likes Received:
    0

Share This Page