My pos rx7 :p

Discussion in 'That'll Buff Right Out' started by rx7racerx93xx, Jun 20, 2002.

  1. Here are some pix of my car :big grin:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,467
    Likes Received:
    8
    Location:
    the streets
    :bigthumb:

    do you have any 1/4 mile times for it?
     
  3. nothing recent gonna try to go next week.... last i went i was running on about 4psi fuel cut at 6500rpms, and wheel spin 1st and half of 2nd. went [email protected] :)
     
  4. Soltaker

    Soltaker 03-18-2015 #NEVERFORGET

    Joined:
    Mar 15, 2000
    Messages:
    49,094
    Likes Received:
    0
    Location:
    Deer Park WI
    I am not crazy about the rims, but overall you have a really nice ride :)
     
  5. vudoodoodoo

    vudoodoodoo Guest

  6. yeh, they are just my stockers painted black, i used to have 17x8front and 17x10rear racing hart 3pc. C5's but i had to sell :( now ive got some pretty phat blitz wheels on the way :big grin: 18x8 front 18x11 rear :big grin: :big grin: :bigthumb:
     
  7. Section8

    Section8 .

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    99,761
    Likes Received:
    0
    Location:
    Golden, CO
    Nice FD man. :bigthumb: I love the MB. I'm hoping (when I do get an FD) to get one in that color, but to be honest, I'll take any color I can get if the car is solid.
     
  8. vudoodoodoo

    vudoodoodoo Guest

    How does the HKS sound? Damn, the tip is kinda long.
     
  9. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,467
    Likes Received:
    8
    Location:
    the streets
    are you going to sell your stock wheels? I'd be interested in buying them if so
     
  10. i was trying to sell them b4, but no one wanted them :( the tires on them are pretty much brand new. not the best tires in the world, but they are fairly new. 225/50R16 front 245/50R16 rear i doubt the tires will fit your car tho. heh ill sell the rims alone for 450.00, 550 with the tires :big grin: shoot me a pm if you want them.. willing to negotiate or trade stuff :big grin:
     
  11. sounds nice, not too high pitched, and the tip is just long enough to clear the bumper, you should see the canister in person its pretty damn huge...
     
  12. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,467
    Likes Received:
    8
    Location:
    the streets
    actually those wheels fit DSM's if you use a spacer. I wouldn't want the tires because they aren't all the same width (would look a little strange on an AWD :) )
     
  13. i thought so, lemme know if ya want em! btw, where are you located?
     
  14. Guest

    Guest Guest

    :eek: Sweet rims man, I really like the "everything is dark" look. Keep up the great work :bigok:
     
  15. bu

    bu ²

    Joined:
    Jun 5, 2002
    Messages:
    3,505
    Likes Received:
    0
     
  16. resualg

    resualg Guest

    nice, very clean

    fd's own :big grin:
     
  17. :bigthumb: :bigthumb:
     

Share This Page