TAT My brother's girlfriend just got this tat...

Discussion in 'Vaginarium' started by neb, Nov 1, 2009.

  1. neb

    neb I'm a banana OT Supporter

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    346
    Likes Received:
    0
    Location:
    Australia
    I couldn't tell her I think it's horribly done :(

    [​IMG]
     
  2. TWG

    TWG New Member

    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    i hope to god this is a troll thread!
     
  3. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    :rofl: wow, wtf is it with the hands?
     
  4. cuttin' wax

    cuttin' wax New Member

    Joined:
    May 27, 2006
    Messages:
    5,735
    Likes Received:
    0
    Location:
    scraper bike/whistletip city 510
    stunning work.
     
  5. cuttin' wax

    cuttin' wax New Member

    Joined:
    May 27, 2006
    Messages:
    5,735
    Likes Received:
    0
    Location:
    scraper bike/whistletip city 510
    perspective is totally off.
     
  6. Buttons

    Buttons OT Supporter

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    24,318
    Likes Received:
    25
    Location:
    Burlington, Ontario
    Just tell her! :rofl: Better for her to know she has a shitty tattoo than walk around thinking it's good.
     
  7. lick wid nit wit

    lick wid nit wit Official OT Oracle

    Joined:
    Aug 8, 2001
    Messages:
    7,432
    Likes Received:
    0
    Location:
    LJDrama.org
    was it done by a scratcher?
     
  8. audrey

    audrey New Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    2,542
    Likes Received:
    0
    Location:
    Down Under
    wow another tattoo bitch thread :hs:
     
  9. TWG

    TWG New Member

    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0

    should we lie?
     
  10. Toxica

    Toxica New Member

    Joined:
    Mar 10, 2008
    Messages:
    2,057
    Likes Received:
    0
    Location:
    IN
    It looks like it takes up her whole side? She probably shouldn't have gotten it that big. :o
     
  11. neb

    neb I'm a banana OT Supporter

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    346
    Likes Received:
    0
    Location:
    Australia
    Unfortunately not a troll thread. Yeah it takes up her whole side, looks really out of proportion, and claw hands? wtf? I'm not going to say anything, she seems to be happy with it so whatever. I'll just bitch about it on OT instead lol
     
  12. Scout

    Scout OT Supporter

    Joined:
    Oct 10, 2003
    Messages:
    41,554
    Likes Received:
    0
    Location:
    Awwwz
    Breast cancer tattoo on her tatto? :rofl: :o
     
  13. kiri

    kiri New Member

    Joined:
    Mar 15, 2006
    Messages:
    25,186
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miami, FL
    wtf one arm is like half the size of the other
     
  14. TWG

    TWG New Member

    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    Maybe it will look better with some 3D glasses.
     
  15. Soxnpats

    Soxnpats Guest

    i thought it said fat instead of tat :o

    it's horrible either way for your bro :hs:
     
  16. DAD DICK

    DAD DICK MAKE AMERICA GROPE AGAIN OT Supporter

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    9,475
    Likes Received:
    75
    Location:
    Austin, TX
    lmao left arm just starts right out of the shoulder with an elbow?!!? wtf 3 spike claw hands?!?! jesus fuck, someone needs to tell her about this.

    I can't believe what you've done.
     
  17. IntheWorks

    IntheWorks windin film.. takin pics Moderator

    Joined:
    Jun 30, 2001
    Messages:
    16,928
    Likes Received:
    2
    Location:
    earth
    Tell her... I had no problems telling my sister her work looked like shit :hs:
     
  18. TWG

    TWG New Member

    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    ill tell her
     
  19. P-Nut

    P-Nut Active Member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    2,708
    Likes Received:
    0
    Location:
    Alabama.....born and raised....SMDH
    Is that a thong on her leg? That's not possible.
     
  20. Toxica

    Toxica New Member

    Joined:
    Mar 10, 2008
    Messages:
    2,057
    Likes Received:
    0
    Location:
    IN
    I thought that too when I first glanced at it. :rofl: I think it's supposed to be a garter belt or something though.
     
  21. TWG

    TWG New Member

    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    nope thats a thong...lol
     
  22. audrey

    audrey New Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    2,542
    Likes Received:
    0
    Location:
    Down Under
    If you're going to tell her maybe you could suggest she look into visiting an experienced artist who can help her fix it.
     
  23. Bill The Butcher

    Bill The Butcher Active Member

    Joined:
    Nov 28, 2004
    Messages:
    63,033
    Likes Received:
    4
    Location:
    Chicago(land)
    You should probably just leave this thread up on her computer so she can see it
     
  24. el gayvo

    el gayvo Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2001
    Messages:
    81,542
    Likes Received:
    9
    Location:
    Bay Area, Ca
  25. Scold

    Scold OT Supporter

    Joined:
    Nov 24, 2007
    Messages:
    13,182
    Likes Received:
    42
    Location:
    CA
    [​IMG]
     

Share This Page