My brolly conversation with customer service.

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Jam_Master_J, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jam_Master_J

    Jam_Master_J New Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    3,200
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    Mohd. Aqil: Welcome to Quicken chat support. My name is Mohd. Aqil. Please give me a moment while I review the info you provided.
    Mohd. Aqil: Hi Justin.
    Justin: helllo
    Justin: Yea hommie my shit all up in mess yo
    Mohd. Aqil: Please let me know the exact issue you are facing.
    Justin: be trying to log in so I get get dem bills paid but catch get at any of my skrilla accounts.
    Justin: niggaz bouts to be tyring to steal on my for late payments and shit.
    Justin: Quiken keep bogartin me creeper style.
    Mohd. Aqil: Do you want to download transactions from your bank
    Justin: nah dog, my checking account I be payin my bills with is yellow up in online bill pay. I need dat shit green so I can pay all dem niggas I owe a note to.
    Justin: Know what I'm sayin?
    Mohd. Aqil: Do you want to pay bills via Quicken Bill Pay?
    Justin: yea, I set up an account and shit but I cant pay cuz my accound aint validated. Quicken is straight hatin on me.
    Justin: And I know its cuz I'm black.
    Justin: How I get my account up in the green so I aint roll'n dirty?
    Mohd. Aqil: I am pleased to inform you that you can also setup a call back request and our phone support agent would call you back within few minutes.
    Mohd. Aqil:It would be easier to discuss this issue on phone
    Mohd. Aqil : Link to submit the call back request is:
    http://www.quickendirect.com/phone


    Voice support is available from 5 AM to 5 PM PST, Monday to Friday.

    Justin: I cant cuz I aint paid my phone bill dog...
    Justin: I'm using my home girl Shaniqua's computer she got up of some chicken head for half a rock.
    Justin: check it, dis be what quicken tell'n me - Funding accounts that have a green dot next to them are approved and ready for you to use to pay your bills. If there is a yellow dot next to a funding account, it is not yet approved; you will receive an e-mail notifying you when this is complete. To change or delete an account, please click the appropriate link.
    Justin: dat shit be yellow hommie. Quicken be hatin on me worse than the klan.
    Justin: I set dat shit up a month ago. On the for real tho, I'm bouts to be straight tripp'n if it dont work right quick![/font]
    Mohd. Aqil: May I know which version of Quicken are you using?
    Justin: Online bill pay foo. For windows.
    Mohd. Aqil: May I know which version of Quicken are you using?
    Justin: I gots quicken 2010, I won it off Ashey Larry in a craps game. That nigga a cluck for gamblin.
    Justin: Nah but for real tho - I use the online bill pay website
    Mohd. Aqil: I am sorry but we don't support Quicken Bill pay. However, I can give you with a contact number of Quicken Bill Pay support department.
    Justin: Nigga I done told you I aint got no phone. YOU BEST CHECK MY G FILE CUZ IM A CRAZY ASS NIGGA - NOW HOOK A NIGGA UP WIT SOME QUICKEN BILL PAY.
    Mohd. Aqil: Please contact the number below-
    877) 486-8844

    Justin: AHHHHH HELL NO... YA'LL HATIN ON ME CUZ IM BLACK. IM BOUT TO GO TO THE NAACP ON THIS SHIT.[/font]
    Justin: YALL SOME RACIST ASS MO FUCKAS.
    Justin: I BE PAYIN MAD CASH FOR SOME SOFTWARE AT YOU STRAIGHT HATE ON ME LIKE THAT CUZ?
    Justin: MY AUNTIE GO TO CHURCH WIF JESSIE JACKSON.
    Mohd. AqilJustin, I would appreciate if you setup a call back request to discuss this issue since there are a lot of complexities dues the lack of direct contact
    Justin:I CANT FOO! MY PHONE BILL DIDNT GET PAID THIS MONTH SO HATERS AT THE PHONE COMPANY CUT MY SHTI OFF.
    Justin: MY GIRL GOT A PHONE BUT SHE OUT SLANGIN ROCK RIGHT NOW.
    Mohd. Aqil: You would not be charged for this.
    Mohd. Aqil: Would that be okay for you?
    Justin: I AINT GO NO PHONE HOMMIE!
    Justin: AIGHT HOMMIE NOW YOU JUST DONE FUCKED UP. I'M BOUTS TO GET RAY-RAY, LIL-MICKS, DEEBO, BIG T, AND SOME OTHA BADASS PIPE HITTIN NIGGAS AND WE GONNA ROLL YOU AND YOUR WHOLE CREW HOMMIE. BEST WATCH YO SELF.
    You have disconnected.
     
    Last edited: Feb 18, 2010
  2. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,961
    Likes Received:
    35
    Location:
    VABeach
    1. broly has ONE L. saying "brolly" makes people think you're talking about broccoli with customer service.
    2. JESUS H CHRIST FAIL HTML OMG
     
  3. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,961
    Likes Received:
    35
    Location:
    VABeach
    i just read the whole thing and that's retarded.
     
  4. Jam_Master_J

    Jam_Master_J New Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    3,200
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    That's because you're half gay.
     
  5. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,961
    Likes Received:
    35
    Location:
    VABeach
    the half gay part liked it. it's the other half that didnt.
     
  6. Jam_Master_J

    Jam_Master_J New Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    3,200
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    The half dating the black guy no like.
     
  7. .::Rotten Apple::.

    .::Rotten Apple::. OT Supporter

    Joined:
    Sep 2, 2007
    Messages:
    43,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    LA County
    :bowrofl: I won it off of Ashey Larry at a craps game
     
  8. Mar10

    Mar10 New Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    614
    Likes Received:
    0
    Location:
    IlliNO1s
    cosign
     
  9. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    I lolled
     
  10. brocephus

    brocephus i would unplug cooly's life support to charge my c

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    39,771
    Likes Received:
    11
    Location:
    Chicago
    You're doing it wrong.
     
  11. Buzz Killington

    Buzz Killington nunc fortunatus sum

    Joined:
    May 6, 2001
    Messages:
    147,893
    Likes Received:
    209
    Location:
    The Residency, Lucknow
    I bet you thought this was going to be really off the charts funny.
     
  12. jokka

    jokka OT Supporter

    Joined:
    Apr 29, 2005
    Messages:
    38,421
    Likes Received:
    32
    Location:
    GO REDSKINS
    :hsugh:
     
  13. Buzz Killington

    Buzz Killington nunc fortunatus sum

    Joined:
    May 6, 2001
    Messages:
    147,893
    Likes Received:
    209
    Location:
    The Residency, Lucknow
    :hsugh:
     
  14. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    :hsugh:
     
  15. Buzz Killington

    Buzz Killington nunc fortunatus sum

    Joined:
    May 6, 2001
    Messages:
    147,893
    Likes Received:
    209
    Location:
    The Residency, Lucknow
    [move][move]:hsugh:[/move][/move]
     
  16. Cumstang02

    Cumstang02 New Member

    Joined:
    Oct 17, 2005
    Messages:
    6,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Is it in yet?
    I would have been giggling like girl as i typed that shit out.
     
  17. Jam_Master_J

    Jam_Master_J New Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    3,200
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle, WA
    It's funny because what you all don't know is that I'm not actually black - I was raised by a pack of wild black people and learned to speak their language.
     
  18. retorq

    retorq What up bitch??

    Joined:
    Dec 14, 2006
    Messages:
    6,061
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mohave Desert
    So brolly = black??
     
  19. forum95

    forum95 Come see bout us OT Supporter

    Joined:
    Aug 16, 2004
    Messages:
    33,340
    Likes Received:
    343
    Location:
    SQUATSDALE, AZ
    When we gone do some thug workouts jam j
     
  20. Uglybob69

    Uglybob69 I miss beer.

    Joined:
    Sep 17, 2006
    Messages:
    9,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    I loled
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page