MMA mmaweekly New World Rankings v.Still hittin the crack pipe

Discussion in 'OT Bar' started by adrenalin112, Dec 24, 2008.

  1. adrenalin112

    adrenalin112 New Member

    Joined:
    Dec 30, 2003
    Messages:
    28,498
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal --> Tempe
    http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=7845&zoneid=13

    HEAVYWEIGHT DIVISION (over 205 pounds)

    #1 Heavyweight Fighter in the World: Fedor Emelianenko
    2. Antonio Rodrigo Nogueira
    3. Josh Barnett
    4. Andrei Arlovski
    5. Randy Couture
    6. Tim Sylvia
    7. Gabriel Gonzaga
    8. Fabricio Werdum
    9. Mirko “Cro Cop” Filipovic
    10. Brock Lesnar

    As much as i hate to say it. Brock should be higher up on that list. Mirko should be off the list.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    LIGHT HEAVYWEIGHT DIVISION (205-pound limit)

    #1 Light Heavyweight Fighter in the World: Forrest Griffin
    2. Quinton Jackson
    3. Lyoto Machida
    4. Rashad Evans
    5. Chuck Liddell
    6. Wanderlei Silva
    7. Antonio Rogerio Nogueira
    8. Keith Jardine
    9. Rich Franklin
    10. Thiago Silva

    i would love to see lil nog in the ufc. and arona's comeback is way overdue.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    MIDDLEWEIGHT DIVISION (185-pound limit)

    #1 Middleweight Fighter in the World: Anderson Silva
    2. Robbie Lawler
    3. Matt Lindland
    4. Kazuo Misaki
    5. Yushin Okami
    6. Nathan Marquardt
    7. Dan Henderson
    8. Gegard Mousasi
    9. Yoshihiro Akiyama
    10. Paulo Filho

    :wtf: :rofl::rofl::rofl::rofl: :wtf:
    if filho is 10, then wheres sonnen? and i like matt lindland, but seriously, #3 MW in the world. Hendo #7?!?!? there is so much wrong here i cant cover it all. doesnt maia deserve a spot here?
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    WELTERWEIGHT DIVISION (170-pound limit)

    #1 Welterweight Fighter in the World: Georges St. Pierre
    2. Jon Fitch
    3. Thiago Alves
    4. Josh Koscheck
    5. Jake Shields
    6. Matt Hughes
    7. Matt Serra
    8. Diego Sanchez
    9. Carlos Condit
    10. Karo Parisyan

    diego will be off this list soon. and hopefully kampmann can make his mark on it. hughes is ok at #6 but he just seems so irrelevant now. i almost want to give hazelett a spot here.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    LIGHTWEIGHT DIVISION (160-pound limit)

    #1 Lightweight Fighter in the World: B.J. Penn
    2. Eddie Alvarez
    3. Shinya Aoki
    4. Joachim Hansen
    5. Tatsuya Kawajiri
    6. Gesias "JZ" Calvancante
    7. Takanori Gomi
    8. Kenny Florian
    9. Mitsuhiro Ishida
    10. Josh Thomson

    all kinds of japan love here. :hs:
    list needs tyson griffin, sean sherk, nick diaz.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    FEATHERWEIGHT DIVISION (145 pound-limit)

    #1 Featherweight Fighter in the World: Mike Brown
    2. Urijah Faber
    3. Wagnney Fabiano
    4. Hatsu Hioki
    5. "Lion" Takeshi Inoue
    6. Akitoshi Tamura
    7. Hideki Kadowaki
    8. Jeff Curran
    9. Rafael Assuncao
    10. Leonard Garcia

    leonard garcia should get more respect.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    BANTAMWEIGHT DIVISION (135 pounds or less)

    #1 Featherweight Fighter in the World: Miguel Torres
    2. Brian Bowles
    3. Masakatsu Ueda
    4. Koetsu Okazaki
    5. Marcos Galvao
    6. Takeya Mizugaki
    7. Will Ribeiro
    8. Chase Beebe
    9. Manny Tapia
    10. Atsushi Yamamoto


    im clueless here.
     
  2. HouseLing

    HouseLing When masturbations lost its fun you'r fucking lazy

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    9,330
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal
    total shit
     
  3. yesitisyellow

    yesitisyellow New Member

    Joined:
    Oct 24, 2004
    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    0
    How is Rich Franklin Ranked for 205 and not Anderson?

    I don't understand how Ishida is considered top 10 either. That guy sucks so hard.
     
  4. tkluu

    tkluu New Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    60,333
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dallas, TX
    this

    and even dan henderson at 205 before franklin
     
  5. kroneX

    kroneX New Member

    Joined:
    Jul 19, 2007
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    I kind of agree with the HW rankings.

    I am not gonna begin to start stating what is wrong with the LHW all i can say is Thiago Silva at 10 and Lyoto at 3 = wtf

    Middleweight = Paulo Filho @ 10 lol, Filho is imo the 2nd or 3rd bestmiddleweight. WTF. Also id like to see Demian Maia on that list after a few more decent fights

    Welterweight is okay for now, but its in a pretty mobile stage, where a few fights might propel you up that list, or take you out of the top 10 all together. I think Karo being the gatekeeper for the Welter weight div is a good thing, if they can't beat karo they shouldn't be in the top 10.

    Lightweights: Id like to see KFlo further up that list, and i see Shinya as being the 2nd best lightweight atm (although thats just personal opinon)

    All in all the list is complete shit, except for maybe the HW division
     
  6. f-g

    f-g OT Supporter

    Joined:
    Jan 27, 2005
    Messages:
    5,106
    Likes Received:
    0
    Lawler @ #2 is all that's needed to know that this ranking list is shit.
     
  7. kroneX

    kroneX New Member

    Joined:
    Jul 19, 2007
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    .

    In for inside job on fixing the rankings
     
  8. Redneck Shinobi

    Redneck Shinobi Well Jules, the funny thing about my back is that

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    7,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver, BC
    Did you not watch Filho's last fight? It'd be like Mohammad Ali coming out and just getting his ass beat up all over the show, and dropping. People would drop that guy like it's hot! I don't think that's the biggest upset on that thing either.

    I think Lyoto doesn't get a lot of respect and I don't know why. I think that's a good rating for him actually, I agree that Thiago should be a few up though. He(Lyoto) has beat a lot of guys people didn't think he could, I don't see Machida not winning that eventual fight either.

    The Heavy weight one is just garbage too. I hate Lesnar, but he's better in my opinion than Cro Cop at this point. That's just one example, but I think the first 4 are solid.
     
  9. THE LIOG

    THE LIOG EVVVVVVVVEERRYYOONNNNNNNE EEEEE

    Joined:
    May 8, 2007
    Messages:
    12,404
    Likes Received:
    0
    Location:
    Long Island
    how is kenny florian at number fucking 8 on the lightweight list?!
     
  10. 007

    007 Riden, sliden, whipin and dippin, my chrome strips

    Joined:
    Oct 11, 2002
    Messages:
    1,653
    Likes Received:
    0
    Robbie Lawler lol, wow.
     
  11. SugarCoatedSour

    SugarCoatedSour OT Supporter

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    53,663
    Likes Received:
    0
    Location:
    Glenview, IL
    No Alistair Overeem on HW yet for beating Hunt? Gonzaga is still on? wtf
     
  12. f-g

    f-g OT Supporter

    Joined:
    Jan 27, 2005
    Messages:
    5,106
    Likes Received:
    0
    if CC is on gonzaga too :dunno:
     

Share This Page