Matt Kroc - 810 Deadlift @ 220 - Beat's Chuck V's Record

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by MaineSucks, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
  2. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
  3. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    And he has a slightly torn tricep
     
  4. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
    I cant even imagine, Im guessing he switched up his open grips?
     
  5. siniquezu

    siniquezu New Member

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    8,669
    Likes Received:
    0
    30 lb water weight gain? :eek4: guy's insane.
     
  6. Hood Moses

    Hood Moses I part the Black Seas...

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    33,659
    Likes Received:
    71
    Location:
    Gulf Coast
    Incredible.
     
  7. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Holy Fucking Hell!!
     
  8. knucks

    knucks Active Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    18,512
    Likes Received:
    1
    Location:
    734
    yup..

    FUCKING BO$$
     
  9. PurEvl

    PurEvl going out gassed and not half assed...

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    24,248
    Likes Received:
    0
    Location:
    in a BFI container down an alley
    wtf, at av...theres bumps and shit coming out...:rofl: Ok i got ray, you and cave...if chris comes down and gets lean im totally fucked and have nothing left. :(
     
  10. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: UP THE DOSE!!!
     
  11. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
    Chris is losing weight too Unc
     
  12. Muerte_X

    Muerte_X Don't Fear The Reaper

    Joined:
    Dec 13, 2003
    Messages:
    2,173
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Elysian Fields
    Dude is freakin insane! :bowdown:


    Edit: WTF at someone else having a Death AV, lol.
     
  13. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
    Did you just call out Pur?
     
  14. Muerte_X

    Muerte_X Don't Fear The Reaper

    Joined:
    Dec 13, 2003
    Messages:
    2,173
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Elysian Fields
    Haha, no. I've just never seen anyone else with Death from Bill & Ted as their AV, like, ever.


    Though i really need to get a sub and change mine to the version without the santa hat.
     
  15. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    all the fatties are gettin' slim!
     
  16. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,169
    Likes Received:
    12
    didnt ed coan do 900 x 2 at 220? will watch this vid when i get home!
     
  17. NUDES

    NUDES New Member

    Joined:
    May 19, 2007
    Messages:
    15,195
    Likes Received:
    0
    one of the most disgusting things EFS has ever done is tote Travis Mash as beating Ed Coans total record.. not even acknowledging the lack of monolift, huge gear differences, huge squat depth differences, huge bench press differences.. kind of makes me sick. Ed Coan = top 3 (if not 1) PL to ever live.

    no shame.
     
  18. Perkwunos

    Perkwunos Dog Bones OT Supporter

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    0
    Location:
    Abu Dhabi, UAE
    Being fat is not cool
     
  19. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,169
    Likes Received:
    12
    gotta watch more coan stuff
    i still watch kaz's nearly raw meet with that insane nearly ass to grass close stance 900 squat :bowdown:

     
  20. CrackityJones

    CrackityJones OT Supporter

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    8,783
    Likes Received:
    0
    Location:
    ATL HO
    BOSS. Greatest album of all time playing too ftw.
     
  21. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    no Coan did 901 @ 220 which is still the best deadlift evar
     
  22. forum95

    forum95 Come see bout us OT Supporter

    Joined:
    Aug 16, 2004
    Messages:
    33,757
    Likes Received:
    453
    Location:
    SQUATSDALE, AZ
  23. Jeg1983

    Jeg1983 OT Supporter

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    :h5:
     
  24. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Ed Coan, best powerlifter to ever walk the face of this earth.
     
  25. PurEvl

    PurEvl going out gassed and not half assed...

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    24,248
    Likes Received:
    0
    Location:
    in a BFI container down an alley
    hhahaha oh shit lol...my bad
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page