WEB Looking for Moderators for new 420 Marijuana Forum!

Discussion in 'OT Technology' started by SuperBaked, Jul 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    If you're interested let me know. Email me for site details.
     
    Last edited by a moderator: Jul 17, 2009
  2. Die Antwoord

    Die Antwoord New Member

    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    7,913
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
  3. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
  4. Pepsi1975

    Pepsi1975 Mod of the Year

    Joined:
    Jan 6, 2005
    Messages:
    47,590
    Likes Received:
    1
    Location:
    Detroit
    give me one reason why I should not ban your worthless ass?

    and :rofl: at you hosting at 1 and 1

    I hope pepsi gets a whiff of this domain name and serves you with a cease and desist letter
     
  5. marcom10

    marcom10 ...

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    4,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
  6. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    fuck off, TRAVIS.
     
  7. SuperBaked

    SuperBaked Guest

  8. marcom10

    marcom10 ...

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    4,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
    wtf is that clown bro srsly
     
  9. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    nga, my clown is famous
     
  10. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    You guys are funny. Your gonna ban me?! Haha for what?
     
  11. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    for being a faggot ass bitch
     
  12. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    Why would you even waste your time to post if you're not interested? I don't get it.
     
  13. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    because you're a faggot ass bitch
     
  14. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    Step off that clowns dick man. Bye.
     
  15. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    wat
     
  16. marcom10

    marcom10 ...

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    4,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
    '09s..ugh
     
  17. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    [​IMG]

    dont make me do it faggot
     
  18. Pepsi1975

    Pepsi1975 Mod of the Year

    Joined:
    Jan 6, 2005
    Messages:
    47,590
    Likes Received:
    1
    Location:
    Detroit
    Travis I don't need a reason, I don't like your ass, but that is close to spamming and you are a noob and your forum sucks

    [​IMG]
     
  19. Pepsi1975

    Pepsi1975 Mod of the Year

    Joined:
    Jan 6, 2005
    Messages:
    47,590
    Likes Received:
    1
    Location:
    Detroit
    so tell me why i should not push the button noob
     
  20. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    You're all up on that clowns nuts in your avatar. Get off 'em idiot.
     
  21. Die Antwoord

    Die Antwoord New Member

    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    7,913
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    you're*
     
  22. Phasm

    Phasm OT Supporter

    Joined:
    Sep 20, 2005
    Messages:
    9,680
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    fuck you, ive raped people for far less than this. you think you can ****ing come on OT and just act like a ****ing hardass and order people around? Bad news for you, ****face, but tonights the night your luck runs out. You ****ing tell ANYBODY on these forums what to do again, and you're going to find out the hard way what a ****ing baseball bat to the side of the skull feels like. Think I'm ****ing kidding? I have your IP, I know who you are, and Im more than willing to settle this argument face to ****ing face. You call yourself "Hooligan"? We'll see who's the hooligan when one of us is lying face down in a pile of their own blood, shit, and piss. Try and order someone else on here around, and see what ****ing happens to you. I'm normally a calm guy but when I need to, I'm willing to break some ****ing face to get my point across, just ****ing test me you worthless sack of excrement.
     
  23. Pepsi1975

    Pepsi1975 Mod of the Year

    Joined:
    Jan 6, 2005
    Messages:
    47,590
    Likes Received:
    1
    Location:
    Detroit
    come on travis answer me

    I used to work for pepsi, maybe I should send them the website and shit and see what they say
     
  24. SuperBaked

    SuperBaked Guest

    I didn't SPAM anything. Do it if you want. It would be a dick maneuver on your part. I didn't do anything wrong.

    Who cares if I'm a noob? That shit is so gay. You were a noob when you first registered. You ass. :bowdown:
     
  25. marcom10

    marcom10 ...

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    4,096
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page