MMA Last Minute Xmas Idea!! v.ATT workout tape

Discussion in 'OT Bar' started by roose, Dec 23, 2008.

  1. roose

    roose Guest

    'The secret is out! This is the mixtape that ATT uses to prepare for fights! The camp's unparalleled success in the octagon can be directly attributed to the workout enhancing performance of this hot collection of tracks. Get it now at your local grocery store!'

    1) 'Pork and Beans' - Weezer (3:29)
    2) 'Cheeseburger in Paradise' - Jimmy Buffet (2:51)
    3) 'American Pie' - Don McLean (8:33)
    4) 'Candy Shop' - 50 Cent (3:29)
    5) 'Milkshake' - Kelis (3:02)
    6) 'Fat Bottom Girls' - Queen (4:16)
    7) 'Discipline' - Nine Inch Nails (4:30)
    8) 'Leg of Lamb' - Queens of the Stone Age (2:48)
    9) 'Wall of Denial' - Stevie Ray Vaughn (5:36)
    10) 'The First Cut is the Deepest' - Sheryl Crow (3:47)
    11) 'No Excuses' - Alice in Chains (4:15)
    12) 'The Weight' - The Band (4:34)
    13) 'Eat It' - Weird Al (3:19)
    14) 'Mayonaise' - The Smashing Pumpkins (5:49)


    'This album is bumpin'! Shit gets me hungry to win! ATT for life!' - Thiago Alves

    'Appetite for Destruction in the car. This in the gym. Hot tracks!' - Wilson Gouveia

    'Om nom nom nom' - VulgarTheClown





    :mamoru: Happy holidays.
     
  2. Redneck Shinobi

    Redneck Shinobi Well Jules, the funny thing about my back is that

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    7,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver, BC
    How can I mail this as a gift to Drag On? I know he's a big fan of them.

    :rofl::bowdown: pls don't ban yourself again.
     
  3. Titus

    Titus New Member

    Joined:
    Jul 10, 2002
    Messages:
    3,478
    Likes Received:
    0
  4. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    :rofl:
     
  5. The Ripper

    The Ripper New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    8,368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado Springs, Co
    lmao classic
     
  6. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,938
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    i remember when i use to live with you:rofl::rofl::bowdown:
     
  7. HandgunFantasy

    HandgunFantasy My purity you stole.

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    19,188
    Likes Received:
    1
    Location:
    Toronto
  8. VulgarTheClown

    VulgarTheClown A child and a gun.....go together like apple pie a

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    9,815
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tamarac, FL
    you shoulda ended the cd with weird al's fat
     
  9. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    lol well played sir
     
  10. The Ripper

    The Ripper New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    8,368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado Springs, Co
    yeah that last one was to much effort
     
  11. roose

    roose Guest

    and a copy and paste ruins my joke :rolleyes:
     
  12. iCEgECKO

    iCEgECKO Ballin' at 5'2''

    Joined:
    Apr 20, 2001
    Messages:
    14,091
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    lmao

    especially about The Weight
     
  13. miek

    miek New Member

    Joined:
    Sep 11, 2005
    Messages:
    9,055
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wpg, MB
    :bowrofl: excellent. very well played
     

Share This Page