MMA Lashley signs MMA contract

Discussion in 'OT Bar' started by El Rudo, Dec 11, 2009.

  1. El Rudo

    El Rudo The Borinqueneers

    Joined:
    Jun 27, 2003
    Messages:
    9,295
    Likes Received:
    0
    .
     
  2. brolli

    brolli OT Supporter

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    12,802
    Likes Received:
    8
    Location:
    CHERRY HILL, NJ
    black version of lesnar incoming?
     
  3. ilduce

    ilduce New Member

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    1,827
    Likes Received:
    0
    Location:
    West Palm Beach
    not as fast, as athletic or as good at wrestling.

    however, he does have a better digestive system.
     
  4. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    His fights have looked horrible
     
  5. The Ripper

    The Ripper New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    8,368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado Springs, Co
  6. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0

    No they haven't
     
  7. Gogoplata

    Gogoplata Guest


    agree ;)
     
  8. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    Oh okay bro:rofl:

    i agree ;)
     
  9. njftw

    njftw New Member

    Joined:
    Feb 1, 2008
    Messages:
    10,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    españa
    did this guy ever fight guida?
     
  10. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    yes he did, it was a terrible fight. He won by decision but it was a fucking sleeper.
     
  11. njftw

    njftw New Member

    Joined:
    Feb 1, 2008
    Messages:
    10,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    españa
    haha, alright.

    I couldn't find it on youtube like the rest of his fight.

    Thanks
     
  12. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    just skip to the 9 minute mark and then his opponent starts to flop around like a fish outta water, for no reason.
    http://www.youtube.com/watch?v=WCUBck63CBM
     
  13. njftw

    njftw New Member

    Joined:
    Feb 1, 2008
    Messages:
    10,506
    Likes Received:
    0
    Location:
    españa
    Yeah I saw that :rofl: I thought he was trying to escape, no seizing :rofl::rofl:
     
  14. saabguy

    saabguy Active Member

    Joined:
    Aug 11, 2003
    Messages:
    16,960
    Likes Received:
    1
    Location:
    Loserville. Population: 1
    it kinda looks like elizabeth berkley's sex scene from showgirls
     
  15. edward_cullen

    edward_cullen Unemployed Since 08

    Joined:
    Jun 30, 2009
    Messages:
    1,269
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hollywood, CA
    Looks like Strikeforce is becoming more of a circus act, than a MMA organization, signing 50 year old ex-football stars, and now mediocre pro wrestlers... shit who's next, Kevin Federline..:hsugh:
     
  16. Bausk

    Bausk New Member

    Joined:
    Jul 23, 2002
    Messages:
    11,607
    Likes Received:
    0
    Location:
    MI
    Your name is edward_cullen, therefore your post is invalid.
     
  17. Joe_Cool

    Joe_Cool Never trust a woman or a government. Moderator

    Joined:
    Jun 30, 2003
    Messages:
    299,216
    Likes Received:
    521
    :rofl:
     
  18. momentum

    momentum CAN'T STOP THIS SON!

    Joined:
    Jan 2, 2001
    Messages:
    66,637
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego
    he should fight Hershel Walker first lol that would be a beating
     
  19. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0
    My buddy at work is a huge wrestling fan, and now he's itchin for a Lashley/Fedor fight.
     
  20. HouseLing

    HouseLing When masturbations lost its fun you'r fucking lazy

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    9,330
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal
    I'll care about lashley signing with strikeforce once he has a couple decent wins under his belt. Untill then :gives:
     
  21. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0
    You realize that him signing with Strikeforce ALLOWS him to get a couple decent wins under his belt?
     
  22. HouseLing

    HouseLing When masturbations lost its fun you'r fucking lazy

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    9,330
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal
    Yes, but the quote up top makes it sound like it's a huge loss for the UFC not to be able to sign him. Why would they want to? If they really wanted him they would have invited him o take part in the HW tuf season that just ended.
     
    Last edited: Dec 12, 2009
  23. Matt Hood

    Matt Hood New Member

    Joined:
    Apr 9, 2007
    Messages:
    13,558
    Likes Received:
    0
    should have got on TUF
     
  24. clarky

    clarky New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    16,633
    Likes Received:
    0
    Location:
    melbourne, australia
    :rofl::rofl:
     
  25. adrenalin112

    adrenalin112 New Member

    Joined:
    Dec 30, 2003
    Messages:
    28,498
    Likes Received:
    0
    Location:
    SoCal --> Tempe

    lashley will likely make more dough this year from strikeforce than any tuf hw this season other than kimbo or nelson.
     

Share This Page