Just got back from the toy store....

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by GTLifter, Feb 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    A local lifter hooked me up hardcore, 2 shirts, wraps and a singlet. I think the poly is a EHPHD Blast (2 ply) and the denim is a 2 ply.



    [​IMG]
     
  2. Ceaze

    Ceaze https://hearthis.at/DoYouEvenUplift Moderator

    Joined:
    Jun 4, 2000
    Messages:
    65,060
    Likes Received:
    738
  3. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0
    wow looks alright, free?
     
  4. hsmith

    hsmith OT Supporter

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    124,626
    Likes Received:
    719
    Location:
    Your mother.
    lol @ DMB
     
  5. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    werd
     
  6. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    my roomates, DMB sucks
     
  7. Paintballny

    Paintballny New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
  8. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    hop in denim and PR

    right now
     
  9. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    lol, I just smoked 275 in it (25lb pr) but we dont have any more plates in our basement....



    gonna "borrow" some from the school gym...
     
  10. Grouch

    Grouch Guest

    now the question is how well do they fit.
     
  11. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0

    not that important when hes benching 275
     
  12. Phineas Q Stork

    Phineas Q Stork Active Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    7,419
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    sounds like a challenge from peal!!!!
     
  13. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    werd...



    I've got a weak as shit bench (but making progress) so Im not gonna do much if any shirt training until I can break 300 raw
     
  14. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    he's just mad the water in his toilet spins the wrong way
     
  15. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    the denim is loose (can put on myself) and the poly is tight as fuck on my guns (had to use trashbags plus help from buddies to get it on)
     
  16. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0

    nah nah I didn't mean it like that, god, I'm only going for a 300lb bench next comp, still weak as shit. You can get away with having a loose denim.
     
  17. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah

    raw or shirted?


    I've got my first coming up in march and havent decided if I'm going to use the shirt or not. :dunno:
     
  18. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0

    shirted

    mind you most of my gear is very old / loose
     
  19. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah


    my z-suit used to be loose...:dunno:


    at our level loose gear is fine, we need to raise our raw strength a great deal before we use gear hardcore
     
  20. grampositivecocci

    grampositivecocci New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    7,701
    Likes Received:
    0
    yer I only use gear for 2 weeks out of 12.

    I figure if I keep competing in loose gear when I actually really need some big numbers I'll just go out and buy a tight suit and tight shirt.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page