MMA Jesus, this guy is a trooper

Discussion in 'OT Bar' started by SCirone, Jan 19, 2007.

  1. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
  2. DooDoobutter

    DooDoobutter New Member

    Joined:
    Dec 5, 2006
    Messages:
    368
    Likes Received:
    0
    is he the dude that mashed the hell out of that TKD guy?
     
  3. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    fuck he fought alot of people, jeremy horn(multi fights), forrest griffin, Rich franklin, Dan sevren(multi), mike whitehead, beat joe riggs in 03, even tanner, ian freeman,heath hearing. The list goes on lol.
     
  4. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    thats how a nigga eat :dunno:
     
  5. Atmosphere

    Atmosphere PURPLE DREAM

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    111,611
    Likes Received:
    0
    Location:
    lollyfornia
    his ability to finish is amazing too
     
  6. Mejnoon

    Mejnoon Active Member

    Joined:
    May 6, 2000
    Messages:
    33,821
    Likes Received:
    4
    Location:
    Omaha, NE
    Knew it was Travis Fulton before I clicked:rofl:

    He's also had tons of pro boxing and kickboxing fights. He's like Rampage, he's just tryin to get paid. And slam people.

    edit - Knocked out Dan Wheatley three times in a month:bowrofl:
     
  7. furst

    furst THE BOWRD OT Supporter

    Joined:
    Jan 13, 2006
    Messages:
    6,213
    Likes Received:
    0
  8. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    Travis Fulton is a joke. can only beat guys who can't fight for shit, loses to anyone worth a damn
     
  9. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
  10. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,166
    Likes Received:
    10
    dang. broken hand 3/17 next fight 3/30. beast.
     
  11. konrad109

    konrad109 New Member

    Joined:
    Jan 6, 2006
    Messages:
    4,153
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago, IL
  12. xinster

    xinster New Member

    Joined:
    Jun 19, 2006
    Messages:
    4,088
    Likes Received:
    0
    Location:
    UIUC
    lol funny fight with the tkd guy. i saw that a long time ago but in horrible shit quality. great posts
     
  13. Kozzy McKoz

    Kozzy McKoz OT Supporter

    Joined:
    Apr 11, 2005
    Messages:
    17,366
    Likes Received:
    67
    Location:
    Road Island
    You're a fucking pussy :ugh:
     
  14. Rommel

    Rommel friends forever

    Joined:
    Jul 31, 2001
    Messages:
    36,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    /yourself now
    it's true though.

    Fulton loses to anyone half decent. But as DragOn said you can't take away the achievement of having nearly 200 fights and winning most of them.
     
  15. SRT910

    SRT910 New Member

    Joined:
    Jan 16, 2005
    Messages:
    114
    Likes Received:
    0
    Not everyone can be the best, its just like any sport you can be good, just not cut out for top level. Just because of that doesnt mean he is shit.
     
  16. maks

    maks Bah! t(-_-t)

    Joined:
    Dec 29, 2004
    Messages:
    12,317
    Likes Received:
    0
    Location:
    Socal
  17. Etherized

    Etherized Active Member

    Joined:
    Dec 23, 2003
    Messages:
    6,484
    Likes Received:
    0
    Location:
    USA
  18. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    he also won against heath herring :eek3:
     
  19. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    it's cool that the guy has made a few bucks fighting, but that doesn't make him worth talking about, he has never beat anyone worth a damn so he's just a guy who can fight better than average, that's nice and all but really not worth talking about or watching on youtube
     
  20. furst

    furst THE BOWRD OT Supporter

    Joined:
    Jan 13, 2006
    Messages:
    6,213
    Likes Received:
    0
  21. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
    :ugh: You are retarded
     
  22. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    no you are









    see how stupid these sort of posts are? well probably not cause you wouldn't post such silly responses if you did
     
  23. xinster

    xinster New Member

    Joined:
    Jun 19, 2006
    Messages:
    4,088
    Likes Received:
    0
    Location:
    UIUC
    same with minowa but hes still a pimp.


    and your a jackass
     
  24. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    travis fulton is an average fighter with no quality wins but if you all want to suck his nuts feel free lol, losers
     
  25. DKKD

    DKKD New Member

    Joined:
    Jul 31, 2002
    Messages:
    2,058
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mtl
    give him props.
     

Share This Page