MMA Jeff Monson calls out Kimbo *HELLA LOL*

Discussion in 'OT Bar' started by Trueno, Jun 23, 2008.

  1. Trueno

    Trueno Bаnned bу Ѕuреr Μоdеrаtоrs

    Joined:
    Sep 15, 2003
    Messages:
    55,797
    Likes Received:
    0
    Location:
    Drift Land, California
    [y]wLNE3RgSJF4[/y]
     
  2. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    i'm thinking about calling kimbo out next week :hsugh:
     
  3. SubOptimal

    SubOptimal New Member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    4,410
    Likes Received:
    0
    WTF is wrong with Monson? He started out one dimensional too, and Kimbo has fought higher quality fighters than Monson did when he started his MMA career. The guy has no room to talk.
     
  4. VulgarTheClown

    VulgarTheClown A child and a gun.....go together like apple pie a

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    9,815
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tamarac, FL
    Thats not how jeff acts at all.

    That was fucked.
     
  5. Atmosphere

    Atmosphere PURPLE DREAM

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    111,611
    Likes Received:
    0
    Location:
    lollyfornia
  6. Atmosphere

    Atmosphere PURPLE DREAM

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    111,611
    Likes Received:
    0
    Location:
    lollyfornia
    it's weird seeing people Pulver, and now Monson, who are regarded as some of the classier fighters in the sport but are seen talking a lot. not sure if it's just marketing or what, but it hurts their image outside of the ring IMO
     
  7. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    I have always heard form people that he is a really good guy. He probably just needs a payday. Everyone wants to fight kimbo cause everyone knows they can beat him , but they all want to be the first to get there.
     
  8. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    I like his step toward the camera when it starts, like he just walked out of the wall behind him. "Monson here"

    :rofl:
     
  9. kilian

    kilian You've got quite a treasure there in that Horadric OT Supporter

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    44,417
    Likes Received:
    2
    Location:
    Central Coast, CA
    . a lot of guys with tons of experience are trying to talk shit so they can get a fight with kimbo early on and capitalize on his inexperience and hype for their own payday.
     
  10. Khaaz

    Khaaz New Member

    Joined:
    May 27, 2007
    Messages:
    1,915
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area
    hahaha, is he serious?? lol I can't tell if that was a joke or not.
     
  11. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    Monson here :rofl: had he not said that i would of been like who the fuck is this guy. His strength is impeccable ripped right through that magazine like it was a hair :eek4:
     
  12. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    :noes: if i was kimbo i'd run to the bathroom and shit my pants
     
  13. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    i think he's just pissed that some no-skill fighter is getting more publicity than true mma fighters
     
  14. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    What are you talking about Kimbo has mad skillz hes the best evar!!1


    They don't just put any old e-famous fighters on the cover of ESPN magazine...do they?
     
  15. Razardica

    Razardica Active Member

    Joined:
    Sep 25, 2003
    Messages:
    47,092
    Likes Received:
    0
    Location:
    Phoenix, AZ
    MONSON HERE
     
  16. maks

    maks Bah! t(-_-t)

    Joined:
    Dec 29, 2004
    Messages:
    12,317
    Likes Received:
    0
    Location:
    Socal
    wtf. Kimbo was on the cover of espn.

    someone should start an "everyone call out kimbo" group. Should put some pressure on elitexc :rofl:
     
  17. A-NON-A

    A-NON-A New Member

    Joined:
    Jun 13, 2007
    Messages:
    1,682
    Likes Received:
    0
    Location:
    Socal
    The Snowman VS. the BEARD : For All The Bread !!!
     
  18. you a hater, monson
     
  19. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    Sammo here
     
  20. GhostRidah

    GhostRidah Call Kenny Loggins because you're in the danger zo

    Joined:
    Aug 28, 2002
    Messages:
    13,073
    Likes Received:
    0
    :rofl: I love the ripping of the mag
     
  21. jmx2323

    jmx2323 OT Supporter

    Joined:
    Oct 13, 2002
    Messages:
    53,455
    Likes Received:
    13
    Location:
    Centennial, CO
    he would probably win
     
  22. Ghost of Swayze

    Ghost of Swayze Ofcourse you mad

    Joined:
    Jul 1, 2005
    Messages:
    30,265
    Likes Received:
    1
    Location:
    DAT ASS
    I have a feeling Kimbo does not want to share a jail cell with Mr.Monson
     
  23. Phill A. Peno

    Phill A. Peno It's Filipino, stupid. OTTC, Cycling Crew, WRX Cr OT Supporter

    Joined:
    Mar 22, 2004
    Messages:
    7,581
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jersey City, NJ
    i lol'd :rofl:
     
  24. Maestro Nobones

    Maestro Nobones Great Job! - GLAD DADS CREW

    Joined:
    Jun 6, 2004
    Messages:
    34,659
    Likes Received:
    0
    Location:
    in austin at the studio or the dojo
    wow man calling out kimbo is the new hotness huh. jesus. it's kinda lame honestly.
     
  25. JordanClarkson

    JordanClarkson OT Supporter

    Joined:
    Oct 11, 2002
    Messages:
    59,942
    Likes Received:
    15
    Location:
    Go Dodger Blue!
    ok, but make it K1 rules
     

Share This Page