I was wondering

Discussion in 'Vaginarium' started by darnit, Apr 30, 2006.

  1. darnit

    darnit New Member

    Joined:
    Oct 24, 2005
    Messages:
    397
    Likes Received:
    0
    We men call it cock blocking,what do women call it?
    We men say "Bro's before hoe's", what do women say?
    We men get blueballs,what do women get?
    We men have all sorts of slang for having sex when questioning another man about it:examples;Are you hitting it? or are you tapping that ass? What slang do women use?
    We men constantly verbally abuse each other with threats of Homosuxual acts:examples; I'm gonna mushroom stamp you! I going to teabag you!what do women say?
    these are just some wandering questions I have on a sunday morning.
     
  2. beautiful disaster

    beautiful disaster OT Supporter

    Joined:
    Oct 13, 2005
    Messages:
    7,106
    Likes Received:
    0
    Location:
    Pennsylvania
    "buds before studs" is the only one i can really think off...

    woman don't usually verbally abuse eachother unless they're calling eachother a whore or slut lol...and most of the time it's not a joking matter
     
  3. Peanut3

    Peanut3 OT Supporter

    Joined:
    Jul 2, 2005
    Messages:
    17,851
    Likes Received:
    0
    Location:
    Arlington, VA
    chicks before dicks! And women get "blue balls" but it's not in the balls, but it's the same feeling. And I dunno about other women but I do say "Did you hit that shit?" hahaha... not too much difference. Oh and we call it cock blocking too.
     
  4. crazy15

    crazy15 New Member

    Joined:
    Feb 26, 2005
    Messages:
    2,897
    Likes Received:
    0
    Location:
    YAY AREA & UCSB
    chicks before dicks
     
  5. darnit

    darnit New Member

    Joined:
    Oct 24, 2005
    Messages:
    397
    Likes Received:
    0
    I hope it not in the balls:squint:
    so you girls dont say things like.. "you better be quite or I'm gonna snail trail you!"?
     
  6. chica&buddies

    chica&buddies Active Member

    Joined:
    Apr 11, 2001
    Messages:
    13,610
    Likes Received:
    0
    Location:
    lovely orlando
    um... :dunno: don't really have a term for cock-blocking.

    as for asking the "did you have sex" question. um... i'm pretty open with my girlie friends. i'll just flat out ask them. :( i'm not getting any, so i gotta live vicariously through them ;)
     
  7. notsousual

    notsousual New Member

    Joined:
    Jan 9, 2006
    Messages:
    24,227
    Likes Received:
    0
    Location:
    WA
    Cockblocking= being selfish and not a good friend, not really a term

    Bros before hoes = chicks before dicks

    I dont get anything like blueballs, so I dont know

    "You getting some?" or something similar

    I used to joke around about doing lesbianish stuff w/ one of my (no longer) friends, but that was a joke...in a loving manner. Not a threat.
     

Share This Page