FRK i was choked

Discussion in 'Vaginarium' started by Vixxen, Oct 4, 2006.

  1. Vixxen

    Vixxen New Member

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Messages:
    1,442
    Likes Received:
    0
    Location:
    just around the corner
    and i kinda liked it :naughty: not the hands on my neck kind of choke but the umm, ram something your mouth kind.

    kinda scared me at first cuz i couldn't breathe, but i have to admit, it was a bit exciting

    is that freaky :noes: ?
     
  2. JunTao

    JunTao Wheel kick to YO FACE! OT Supporter

    Joined:
    Jul 29, 2002
    Messages:
    44,220
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    yea.. and that's hot.

    Altho once the gagging started i'd feel bad and i think i'd lose my stiffy. or my load... one or the other :eek3:
     
  3. Huge Evil Robot

    Huge Evil Robot Must not sleep, must warn others

    Joined:
    Dec 17, 2003
    Messages:
    9,412
    Likes Received:
    0
    Location:
    arlington, va
    A girl tried to do that to me once, she had been drinking earlier- let me just say things got very messy, very fast :o
     
  4. Jinx

    Jinx Active Member

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    28,846
    Likes Received:
    0
    Location:
    Valparaiso, Indiana
    I've gagged before, and after I realized what was going on, it made me even more determined to get more of him into my mouth.

    My ex also liked to choke me while we were having sex.. It freaked him out a little, but once he got into it... :yum: We'd be going at it doggy-style, and he'd slowly move his hand down from my hair, rub my shoulder a bit and grab my throat. Thinking about it just gives me chills!

    The best one, though, had to have been the time he was fucking me against his neighbor's fence. It was about dusk (just getting dark), and he'd just pulled my pants down and bent me over. Just the pure force of it got me wet, let alone his huge cock. We were both standing up, with me slightly bent forward, and he had his arms around my shoulders, just holding me.. All of a sudden, he had me in a sleeper hold and was going back and forth between flexing his arms to cut off blood flow to my head.. So I was going back and forth between almost passing out and being fine. It was one of the most intense orgasms I'd ever had.
     
  5. Soybomb

    Soybomb New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    9,041
    Likes Received:
    0
    Location:
    Illinois
    1st: FS girls are the absolute best :big grin:

    And yeah I think a little choking can be hot, both the hands on neck kind and something in the mouth kind. Its been quite a while since I've been with a girl that I felt safe trying the in the mouth kind with....if she isn't an oral expert you might get bit ;)
     
  6. volcomstoner

    volcomstoner New Member

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    a little south of sanity
    My boyfriend will choke me sometimes just out of no where, while we are kissing or whatever. I love it. Makes it more exciting and interesting.
    I've never been choked to the point of gagging though, I think I'd fight back then.
     
  7. OoOlAlA

    OoOlAlA New Member

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    596
    Likes Received:
    0
    :dunno: I dont gag that easy:wtc: Sometimes I want to so I have to sit there with it in my throat and try swallowing until I do gag. I guess its not that big of a curse but still.
     
  8. StealingBread

    StealingBread New Member

    Joined:
    Aug 11, 2006
    Messages:
    284
    Likes Received:
    0
    Location:
    Aloha
    ...Vomiting Or cumming? :O
     
  9. Vixxen

    Vixxen New Member

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Messages:
    1,442
    Likes Received:
    0
    Location:
    just around the corner
    :ugh:
     
  10. OoOlAlA

    OoOlAlA New Member

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    596
    Likes Received:
    0
    My guess is she threw up...icky. :ugh: But I guess either one makes sense with his post. So I am hoping that she didnt throw up on him.
     
  11. Vixxen

    Vixxen New Member

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Messages:
    1,442
    Likes Received:
    0
    Location:
    just around the corner
    eww. me too
     
  12. Letifo

    Letifo Moderator

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    14,817
    Likes Received:
    0
    very easily could be tons of saliva too.
     
  13. Vixxen

    Vixxen New Member

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Messages:
    1,442
    Likes Received:
    0
    Location:
    just around the corner
    :ugh: :ugh:
     
  14. Letifo

    Letifo Moderator

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    14,817
    Likes Received:
    0
    i mean i know some of you don't necessarily think loads of spit are "messy", but plenty of people do. In fact, i'd say it'd get messier with saliva than cum, so :ugh: .
     

Share This Page