GUN I posted the Glock vs. XD debate on a gun forum...

Discussion in 'On Topic' started by Peqkx, Apr 4, 2006.

  1. Peqkx

    Peqkx Active Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    16,386
    Likes Received:
    1
    Location:
    Mullica Hill, NJ
    and people went nuts :eek5:
     
  2. stavie

    stavie New Member

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    haha

    which one?
     
  3. 70Machwon

    70Machwon New Member

    Joined:
    Aug 10, 2004
    Messages:
    10,970
    Likes Received:
    2
    Location:
    Bay area
    was it this one.
     
  4. Peqkx

    Peqkx Active Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    16,386
    Likes Received:
    1
    Location:
    Mullica Hill, NJ
    :hsughno:
     
  5. itchiban

    itchiban New Member

    Joined:
    Jun 26, 2005
    Messages:
    5,926
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Valley
    Thanksgiving for trolls.
     
  6. 70Machwon

    70Machwon New Member

    Joined:
    Aug 10, 2004
    Messages:
    10,970
    Likes Received:
    2
    Location:
    Bay area
    that almost gets more arguments and name calling then Ford vs. Chevy
     
  7. Accord

    Accord New Member

    Joined:
    Jan 19, 2004
    Messages:
    10,869
    Likes Received:
    0
    Location:
    Florida
    Link?
     
  8. KIDRR

    KIDRR Duck dog>* OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    49,756
    Likes Received:
    1,133
    Location:
    North Mexico
    :rofl::rofl:

    Some guy on another forum was trying to tell me Kahr>Glock :greddy:
     
  9. Sssnake

    Sssnake meh

    Joined:
    Oct 30, 2005
    Messages:
    3,469
    Likes Received:
    0
    Location:
    Biggest Little City in the World
    For him it just might be. All these damn guns are just as good as the next one. It all comes down to personal preference, how they fit and how they shoot with the individual. For that guy the Kahr may feel better in the hand than the Glock so it is better for him.
     
  10. KIDRR

    KIDRR Duck dog>* OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    49,756
    Likes Received:
    1,133
    Location:
    North Mexico
    Yeah I know that, I'm just wondering when they'll bury a kahr in a river bed for 3 months and see what happens to it :mamoru::noes:
     
    Last edited: Apr 4, 2006
  11. jonny427

    jonny427 Scooby Doo OT Supporter

    Joined:
    Jan 27, 2006
    Messages:
    1,020
    Likes Received:
    0
    Location:
    Irvine, CA
  12. krott5333

    krott5333 Guest

    ummmmm no. Opinion or not, Kahr is NOT better than Glock..
     
  13. Sssnake

    Sssnake meh

    Joined:
    Oct 30, 2005
    Messages:
    3,469
    Likes Received:
    0
    Location:
    Biggest Little City in the World
    If you are serious, then you are a retard. If you are joking, then that's expected.

    (not counting Lorcins/Jennings)...
    If the gun doesn't fit your hand, it's more likely to malfunction and be inaccurate. So therefore, if the Kahr fits the guy better, then it's a better gun for him. That's not opinion, that's common sense. Thinking otherwise means you are really clueless about pistols.
     
  14. SS109

    SS109 3100 FPS OT Supporter

    Joined:
    Jul 20, 2001
    Messages:
    17,453
    Likes Received:
    6
    Location:
    Lost Park
    I prefer the extra XD grip safety
     
  15. krott5333

    krott5333 Guest

    a kahr could be form fitted to my personal hand, and I still wouldnt buy it. I hear waaaayyy to many stories about unreliability.

    break in period my ass :greddy:
     
  16. krott5333

    krott5333 Guest

    [move]:greddy:[/move]
     
  17. Peqkx

    Peqkx Active Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    16,386
    Likes Received:
    1
    Location:
    Mullica Hill, NJ
    :rofl:
     
  18. it's great for peace of mind and to show others how safe it is. :wiggle:
     
  19. Sssnake

    Sssnake meh

    Joined:
    Oct 30, 2005
    Messages:
    3,469
    Likes Received:
    0
    Location:
    Biggest Little City in the World
    :rofl::rofl::rofl:

    I can find stories for every gun on the market. As I've said before, for every 1 negative story there are thousands of happy customers. Take Glock as a perfect example of that.
     
  20. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    82,010
    Likes Received:
    469
    Location:
    paradise
    i'm not happy about the grip safety, but it doesnt detract from anything.. if you dont have your hand on the grip, you shouldnt fire the gun.. and if ur hand is on the grip, you ahve the safety depressed -- so its not like it gets in the way.

    its just kinda 'there' for me.
     
  21. SS109

    SS109 3100 FPS OT Supporter

    Joined:
    Jul 20, 2001
    Messages:
    17,453
    Likes Received:
    6
    Location:
    Lost Park
    It is all about your comfort level. Some people don't even bother with a holster.
    Others won't put a round in the pipe until they want to fire.
     

Share This Page