I need to get vascular and I need to do it by this Saturday.

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Oscar, May 13, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oscar

    Oscar Guest

    Plz Help
     
  2. Grouch

    Grouch Guest

    Meth, lots of it.

    Then death by fire.
     
  3. velamint

    velamint Yesterday I woke up sucking a lemon

    Joined:
    Apr 5, 2002
    Messages:
    7,321
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wisconsin
    insert a "the" between the first two posts :eek3:
     
  4. NickStam

    NickStam Buy Low, Sell High

    Joined:
    May 2, 2001
    Messages:
    6,245
    Likes Received:
    0
    Location:
    Yonkers, NY
    Lemme guess, your 250 lbs 50% body fat.
     
  5. dolphinchunks

    dolphinchunks New Member

    Joined:
    Jan 8, 2005
    Messages:
    188
    Likes Received:
    0
    Why would you need to get vascular by this saturday?

    edit: and why not think of it sooner?
     
  6. Rummy

    Rummy "bored and extremely dangerous"

    Joined:
    Aug 19, 2000
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    0
    Location:
    if I was up your ass you'd know where I was
  7. uf20wop

    uf20wop OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    34,455
    Likes Received:
    1
    Location:
    PBG, FL
    :ugh:

    ban. just ban.
     
  8. uf20wop

    uf20wop OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    34,455
    Likes Received:
    1
    Location:
    PBG, FL
    IBbeach
     
  9. Ceaze

    Ceaze https://hearthis.at/DoYouEvenUplift Moderator

    Joined:
    Jun 4, 2000
    Messages:
    64,990
    Likes Received:
    690
    i need to lose 50 lbs by sunday
     
  10. dolphinchunks

    dolphinchunks New Member

    Joined:
    Jan 8, 2005
    Messages:
    188
    Likes Received:
    0
    why would you need to be vascular for the beach tho? i didnt think chicks liked teh veins.
     
  11. dmaestro

    dmaestro New Member

    Joined:
    Jun 10, 2004
    Messages:
    23,802
    Likes Received:
    0
    Location:
    Your head.
    i need 2" more length and 1" of girth for my cock by friday night

    thots?
     
  12. uf20wop

    uf20wop OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    34,455
    Likes Received:
    1
    Location:
    PBG, FL
    :rofl:
     
  13. Werdna

    Werdna Livin' the SLO Life...

    Joined:
    Jun 30, 2002
    Messages:
    14,737
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cali
    yeah, my genetics owned me in the vascularity department...i need to be EXTREMELY lean to have any veins showing...but i know plenty of pudgy people who have veins everywhere
     
  14. Fabian

    Fabian Active Member

    Joined:
    Mar 26, 2005
    Messages:
    26,591
    Likes Received:
    12
    Location:
    Albuquerque, NM
    That's so fucking stupid.....seriously, come on man....:ugh:
     
  15. deznutz

    deznutz New Member

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    29,880
    Likes Received:
    0
    waiting for response on why you need to be vascular?

    pump some no2 in your veins...
     
  16. SteveO

    SteveO Guest

    tight rubberbands around your neck
     
  17. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    I need to get ready for the Olympia in 2 days, I'm currently 472lbs at 86% bodyfat.

    plz help.
     
  18. SteveO

    SteveO Guest

    dnp 2g
     
  19. Damn it Bobby

    Damn it Bobby .

    Joined:
    May 2, 2004
    Messages:
    9,705
    Likes Received:
    0
    Ingest poison while strangulating yourself with a belt.
     
  20. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    take iv tubing, tape to body, fill with red liquid
     
  21. deznutz

    deznutz New Member

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    29,880
    Likes Received:
    0
    Maybe he took our suggestions and died?
     
  22. The Big Eye

    The Big Eye New Member

    Joined:
    Oct 17, 2002
    Messages:
    9,204
    Likes Received:
    0
    Location:
    Fresno, CA
    u love my veins showing
     
  23. Gutrat

    Gutrat "GET DOWN..."

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    1,808
    Likes Received:
    0
    Location:
    Canada, Quebec
    This is sad. Is this a joke?
     
  24. ChutUps

    ChutUps New Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    1,760
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    I hope so :ugh:
     
  25. brolli

    brolli OT Supporter

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    12,802
    Likes Received:
    8
    Location:
    CHERRY HILL, NJ
    zip it in and zip it out.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page