A&P hows the lighting on this one

Discussion in 'Lifestyle' started by fukijama1, Nov 12, 2008.

  1. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    hows the lighting on this one? minus the flare
    [​IMG]
     
  2. xenon supra

    xenon supra OT Supporter

    Joined:
    Feb 3, 2005
    Messages:
    33,675
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    minus the flare I like it
     
  3. turbodude

    turbodude Just a photographer OT Supporter

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    10,118
    Likes Received:
    4
    Location:
    Las Vegas
    very good use of teh kicker. but teh flare kills it.
     
  4. xenon supra

    xenon supra OT Supporter

    Joined:
    Feb 3, 2005
    Messages:
    33,675
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    also, why do you make that dumb face in every picture of yourself?
     
  5. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    trademark..haha dont hate...honestly i dont know...i just happen to use the pics with weird faces
     
  6. jared_IRL

    jared_IRL OT Supporter

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    17,737
    Likes Received:
    55
    I love watching people improve on this forum after getting the shit kicked out of em.
     
  7. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    :wavey:
     
  8. xenon supra

    xenon supra OT Supporter

    Joined:
    Feb 3, 2005
    Messages:
    33,675
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego, CA
    i was only fucking with you :wiggle:

    i am not one to talk
     
  9. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    :hsd:
     
  10. f/2.8L

    f/2.8L New Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    4,762
    Likes Received:
    0
    Location:
    404
    You cloned out the gap between the two doors, didn't you?
     
  11. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    i tried...lol...theres 4 panels
     
  12. Tedrzz

    Tedrzz New Member

    Joined:
    Jul 6, 2005
    Messages:
    1,578
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brooklyn, NY
    the top of your glasses are cutting through your eye balls, that BUGS me.

    but besides that, lighting is legit.
     
  13. Killyin

    Killyin Vicariously I, live while the whole world dies.

    Joined:
    Dec 9, 2004
    Messages:
    65,029
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto

    haha you have a funny face.


    j/k.



    so do i.


    :wtc:
     
  14. Tensai81

    Tensai81 OT Supporter

    Joined:
    Dec 13, 2003
    Messages:
    20,620
    Likes Received:
    0
    Location:
    Beautiful South Orlaaaaaaando
    yep....the truth comes out...

    [​IMG]
     
  15. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    uhhhh? take the down please
     
  16. mrtwo

    mrtwo New Member

    Joined:
    Jul 19, 2005
    Messages:
    6,992
    Likes Received:
    0
    Location:
    わいは
    hahaha
     
  17. mrtwo

    mrtwo New Member

    Joined:
    Jul 19, 2005
    Messages:
    6,992
    Likes Received:
    0
    Location:
    わいは
    good work tho
     
  18. ThexToddster

    ThexToddster New Member

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    20,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    Woodcrest, CA
    Reminds me of a monkey :mamoru:
     
  19. fukijama1

    fukijama1 OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
  20. quid

    quid I Piss Excellence OT Supporter

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    50,352
    Likes Received:
    3
    Location:
    california
    this is called ot for a reason sir.
     
  21. ThexToddster

    ThexToddster New Member

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    20,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    Woodcrest, CA
    :rofl:
     

Share This Page