Holy Ownage ! ! !

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by pt, Feb 17, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pt

    pt New Member

    Joined:
    Oct 17, 2002
    Messages:
    8,611
    Likes Received:
    0
  2. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    damn :rofl: it's the atlantis of bb.com
     
  3. NoXeN

    NoXeN You can find me up on one

    Joined:
    Oct 21, 2001
    Messages:
    18,840
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
    hope they nail him
     
  4. NormanNormal

    NormanNormal Where it all ends I can't fathom, my friends...

    Joined:
    Jan 20, 2004
    Messages:
    17,084
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southeast of Disorder
    :rofl:

    that was great, sounds like he will be hearing from the authorities soon.

    I like the part where they looked up his families criminal record and its full of all kinds of shit, :rofl: family that steals together, sticks together?
     
  5. Section 8

    Section 8 New Member

    Joined:
    May 14, 2004
    Messages:
    1,682
    Likes Received:
    0
    Location:
    MD
    That thread is the funniest thing i ever read before.Hope they catch him.
     
  6. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON
    never mess with a broly and his roids. :nono:


    [​IMG]

    :rofl: this one's a keeper
     
    Last edited: Feb 18, 2005
  7. TheMentor

    TheMentor Guest

    wow...that's all i can say...
     
  8. deznutz

    deznutz New Member

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    29,880
    Likes Received:
    0
    :rofl: :rofl: that guy is screwed
     
  9. DerekForeal

    DerekForeal Diamond Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    0
    I really doubt he will be 'screwed'. For that small amount of money, I don't see charges being laid on email proof only. If I were him, i'd be more worried about someone jumpin me outside my house. Then again, they were buying pro hormones from him, how big can and bad can they really be. lol
     
  10. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON

    the emails aren't bad, but the fact he cashed the cheques could be pretty damning. if the prosecuter was having a bad day, he could easily decide to nail the kid for interstate mail fraud,
     
  11. DerekForeal

    DerekForeal Diamond Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    0
    I only skimmed those 11 pages, but I don't exactly see recieving a check via mail as constituting mail fraud. I could be wrong, but I've seen people ripped off for a lot more then 50$, and I've never seen any mail fraud charges laid.
     
  12. deznutz

    deznutz New Member

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    29,880
    Likes Received:
    0
    i meant "screwed" as in, i wouldnt want 10 purevl's at my door :noes:
     
  13. DerekForeal

    DerekForeal Diamond Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    0
    Ask purevl how much 4ad he uses LOL
     
  14. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON
    he promised to mail good in return for money. He received the money but never mailed the promised goods.

    Now I'm not that familiar with US Postal laws, but I believe that counts as mail fraud. More than likely he won't get charged, but like I said, if the DA is having a bad day or wants to set an example, he could probably charge him
     
  15. DerekForeal

    DerekForeal Diamond Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    0

    ahhh i see. yeah your probably right, while it is possible, i really don't see it happenin.
     
  16. pt

    pt New Member

    Joined:
    Oct 17, 2002
    Messages:
    8,611
    Likes Received:
    0
    :bowrofl: :bowrofl: :bowrofl: :bowrofl:
     
  17. SteveO

    SteveO Guest

    is everyone on bb.com like 14 years old?
     
  18. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON
    :rolleyes:
     
  19. joeypants

    joeypants New Member

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Francisco
    They're also 250 lbs with 3% bodyfat and a 400lb benchpress.
     
  20. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    The bodybuilding.com Teen Forum taught me that every 15 year old benches 500lbs and could step on the Olympia stage if they wanted to.
     
  21. NoXeN

    NoXeN You can find me up on one

    Joined:
    Oct 21, 2001
    Messages:
    18,840
    Likes Received:
    0
    Location:
    CT
    :rofl: i think i once said its like another planet over there
     
  22. DerekForeal

    DerekForeal Diamond Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    0
    I only visited bb.com once, when bigred got busted for dealing lol.
     
  23. PreemO

    PreemO OT Supporter

    Joined:
    Oct 19, 2002
    Messages:
    16,171
    Likes Received:
    58
    Location:
    Berkeley, Go Bears
    what i wonder is, most of them sent him money for PHs, which are banned (in CA only?), so will they get their PHs or money back?
     
  24. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON

    I thought it was a nationwide ban now. So I guess if they get anything back, it'll be their money.
     
  25. PreemO

    PreemO OT Supporter

    Joined:
    Oct 19, 2002
    Messages:
    16,171
    Likes Received:
    58
    Location:
    Berkeley, Go Bears
    hmm does it fuck them over even more since they tried to purchase contraband, or does it only hold for purchases made after the ban?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page