HAPPY BIRTHDAY, PUR!!

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by BlackIce72, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    Today's Birthdays
    [​IMG] noname, tink187, BlueJeans, PurEvl (53), Bernowt (32), redspydaman (31), Gouda (30), rymnrsn (29), mroussy(29), clayman (27), phant0m (25), PharCyde (25), turbo's little bro (25), Star Scar (24), AJF GTO (23), Kriger (22)



    Just saw this shit

    :bowdown: hope you're bumpin' some arthritis meds and lookin swole at bingo night tonight bro!


    ENJOY
     
  2. BlackIce72

    BlackIce72 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    7,867
    Likes Received:
    0
    Location:
    NJ
    Fuck ibigetbanned
     
  3. tbizzle

    tbizzle you smoke that shit?

    Joined:
    May 31, 2003
    Messages:
    15,515
    Likes Received:
    0
    Location:
    MA
    :rofl: happy birthday pur
     
  4. PurEvl

    PurEvl going out gassed and not half assed...

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    24,248
    Likes Received:
    0
    Location:
    in a BFI container down an alley
    53 LOL...fuckfaces...you guys never forget...wtf
     
  5. RG

    RG New Member

    Joined:
    May 4, 2003
    Messages:
    28,233
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut
    happy birthday, literally old enough to be my dad. :eek3:
     
  6. Toxicity

    Toxicity New Member

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    2,703
    Likes Received:
    0
    Location:
    My av is so small you can't see it!
    DAMN :rofl:

    happy bday
     
  7. Ceaze

    Ceaze https://hearthis.at/DoYouEvenUplift Moderator

    Joined:
    Jun 4, 2000
    Messages:
    65,044
    Likes Received:
    728
    he looks older than that
     
  8. Mitchj

    Mitchj OT Supporter

    Joined:
    May 2, 2005
    Messages:
    112,085
    Likes Received:
    81
    lookin good bro, time to take the bus down to the bowls club for some cardio
     
  9. Hood Moses

    Hood Moses I part the Black Seas...

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    33,669
    Likes Received:
    73
    Location:
    Gulf Coast
    Haha birthday old man
     
  10. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    happy birthday dude
     
  11. retorq

    retorq What up bitch??

    Joined:
    Dec 14, 2006
    Messages:
    6,061
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mohave Desert
    My birthday was last week, hope you enjoyed yours as much as I did mine. :big grin:
     
  12. older than my dad. :rofl:

    my dad's 44. lol. probably a lot more jacked though. :o
     
  13. timberwolf

    timberwolf New Member

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    19,974
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    :mamoru:

    Happy Birfday, Pur.:wiggle:
     
  14. evh

    evh Active Member

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    24,184
    Likes Received:
    9
    wtf you're 53?
     
  15. Jeg1983

    Jeg1983 OT Supporter

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Happy Birthday
     
  16. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    happy burfday old man
     
  17. y1997

    y1997 Made in the U.S.S.R.

    Joined:
    Apr 1, 2006
    Messages:
    6,065
    Likes Received:
    1
    Location:
    Detroit
    Happy birthday, regardless of what age you are.
     
  18. nwmrkt

    nwmrkt New Member

    Joined:
    Dec 31, 2004
    Messages:
    2,254
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ontario, Canada
    happy bday man
     
  19. rebs

    rebs shares AIDS OT Supporter

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    120,577
    Likes Received:
    215
    Location:
    CA
    damn bro, soon you're gonna need gear just to keep your saggy balls off the floor.
     
  20. TheMarchHare

    TheMarchHare OT Supporter

    Joined:
    Jan 10, 2008
    Messages:
    2,982
    Likes Received:
    0
    Location:
    Gon-Ju, South Korea to Californ-I-A
    burfdei wishes to you!

    you're as old as my dad...
     
  21. Neo22

    Neo22 OT Supporter

    Joined:
    Dec 20, 2003
    Messages:
    8,563
    Likes Received:
    0
    Location:
    The land of confusion
    happy bday assramming unclefucker
     
  22. Mr. Pelham

    Mr. Pelham Guest

    :rofl: at people thinking his in his 50's...:rofl:


    he wishes :o


    Happy birthday buddy
     
  23. daballer2005

    daballer2005 New Member

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    9,525
    Likes Received:
    0
    Location:
    816 up in this bitch
    happy bday lil dude
     
  24. gsxtasyd

    gsxtasyd Lift Big........Eat Big........Sleep Big........GE

    Joined:
    May 27, 2001
    Messages:
    4,251
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego-Back in Cali, Love it.
    Happy birthday!
     
  25. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    happy bday!!! Pur!!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page