Guys I think I just ate a carb

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by RICK RO$$, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    am I going to get fat? Should I call a doctor?

    I'm scared please help
     
  2. Phantom Empress

    Phantom Empress mmmmmm tasty!!!

    Joined:
    Dec 10, 2001
    Messages:
    52,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miramar, FL
  3. Reign

    Reign Banned

    Joined:
    Nov 17, 2003
    Messages:
    21,304
    Likes Received:
    0
    Location:
    Westminster, CO
    I had 2 bowls of Cinnamon Toast crunch last night because I had a craving i couldn't control, am I gonna get obese?
     
  4. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,965
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
    Take some NoXplode, load on some Creatine mono, add 500cals of PB and hate on Crossfit.
     
  5. Original

    Original OT Supporter

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    33,805
    Likes Received:
    15
    Location:
    God's Country
    i :love: carbs. screw the haters
     
  6. Drewski

    Drewski New Member

    Joined:
    May 22, 2002
    Messages:
    11,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Scarberia aka Scarlem, ON
    50 glucorell ad 50 sesapure STAT!
     
  7. PepsiMax

    PepsiMax New Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    17,602
    Likes Received:
    0
    Location:
    Columbus, MS
    [​IMG]

    I have one of these every morning. Our dining has those in Cinnamon Toast Crunch too, but I don't eat them. :hs: And you can have as much as you want.
     
  8. DTR rex

    DTR rex New Member

    Joined:
    Dec 30, 2004
    Messages:
    14,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chi-Town
    You're already fat.

    Don't sweat the carb son.
     
  9. keeler

    keeler New Member

    Joined:
    Nov 19, 2007
    Messages:
    1,786
    Likes Received:
    1
    :rofl:
     
  10. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    shit I ain't that fat nigga

    [​IMG]

    respect my swole
     
  11. DTR rex

    DTR rex New Member

    Joined:
    Dec 30, 2004
    Messages:
    14,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chi-Town
    You can buy beer with them arms nigga.
     
  12. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
  13. DTR rex

    DTR rex New Member

    Joined:
    Dec 30, 2004
    Messages:
    14,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chi-Town
    I like the ninja edit with Ross da Boss :rofl:
     
  14. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    Well originally I had a picture of this nigga who kinda looks like ross and I was like "damn ross been on some juice" but its not him :(

    [​IMG]

    plus RO$$ would never be seen without sunglasses on and some bling
     
  15. Rumbaar

    Rumbaar Inherent Omniscience OT Supporter

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    22,204
    Likes Received:
    32
    Location:
    Melbourne, Australia
    Spits or swallows?
     
  16. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,166
    Likes Received:
    9
    read it as crab and crap
     
  17. KIDRR

    KIDRR Duck dog>* OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    49,546
    Likes Received:
    943
    Location:
    North Mexico

    You're also not really a physical specimen :ugh2:
     
  18. slurpster

    slurpster FLESHY FLAP VALVE NAVIGATOR OT Supporter

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    947
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    a whole carb??? :noes:
     
  19. Mippity

    Mippity New Member

    Joined:
    Mar 25, 2002
    Messages:
    3,535
    Likes Received:
    0
    Location:
    oklahoma
    stick your fingers down your throat. get it OUT!
     
  20. Icedtea

    Icedtea New Member

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    387
    Likes Received:
    0
    Location:
    Lee's Summit, MO
    I'm pretty sure the double cheeseburger I ate is going straight to my ass
     
  21. Original

    Original OT Supporter

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    33,805
    Likes Received:
    15
    Location:
    God's Country
    the fuck does that mean.. i been eatin fuckin carbs all god damn day! :squint:
     
  22. Uglybob69

    Uglybob69 I miss beer.

    Joined:
    Sep 17, 2006
    Messages:
    9,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    And you are!?

    Oh wait you are :rofl:
     
  23. RalphL

    RalphL Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2004
    Messages:
    14,951
    Likes Received:
    1
    Location:
    CT/Philly
    damn son how you gonna get toned for YOUR TRIP TO CANCUN NEXT WEEK
     
  24. TZ

    TZ Banned

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    39,483
    Likes Received:
    1
    up the loaf nigga
     
  25. KIDRR

    KIDRR Duck dog>* OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    49,546
    Likes Received:
    943
    Location:
    North Mexico
    :hsugh:




    No TWolf here :wtc:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page