SRS GF trust issues (anonymous thread)

Discussion in 'On Topic' started by Darketernal, Aug 5, 2009.

  1. Darketernal

    Darketernal Watch: Aria The Origination =)

    Joined:
    Oct 8, 2002
    Messages:
    10,498
    Likes Received:
    3
    Location:
    Care,for all is like a bonsai tree
    so i decided to make a fake profile on a site that my gf has to see if she really is faithful

    here is how the message went

    Me: im new . i know ur in relationship but i think we should have fun

    her: what do you have in mind??

    me: we can go on a couple dates don't tell ur bf!

    her:y not


    what do you have planned for me ?? ;)

    Me:alot of "things"

    does ur bf please u enuff? i can please u more

    her:he pleases me more then enough thanks
    i get ****ed every night!!
    i really love him, im not looking for anything rite now besides friends sorry

    me: w/e


    her:maybe if i get bored, or look for a little fun ill message you sometime, see if you can actually provide what you promise

    me: I hope u get bored real quick!

    her: u dont even know me... are you really just looking for fun?? nsa

    me: yeah! got any pics

    her: not just yet... you got any "nice" pics lol

    me: insert some random penor

    her:sorry couldnt load it, just forget it for now
    ill message you when im interested

    me: when u gonna be bored

    her:i dunno
    just gimme some time to think about what im sacrificing okay, i cant just rush into something like that lol

    me: he can't be that good

    her: u just dont understand thats all
    ill get back to you

    me: NSA ill come over to ur house or ill host and **** the sh*tout of you! please you and den leave if you want[/QUOTE]

    ]Me: NSA ill come over to ur house or ill host and **** the sh*tout of you! please you and den leave if you want

    her: sounds tempting, ill get back

    me
    : u must be kinky

    her: yeah im kinky, ill try anything lol
    i just want guilt free, one time fun, never gonna see you again kinda thing



    ohh and kinky
    ive been handcuffed, ive worn outfits, and ill do ANY position you want.... you just have to wait

    Me: so u wanna keep him ?

    i kinda wantted to be on da side

    Her: no im def keeping him

    Me: darn so just once?[​IMG]

    her:
    wuts your name anyways???
    like i know nothing about you except that you wanna ****

    Me: talk to him about it! lol


    Remember NSA attached!

    that's the last thing i want is him comin to beat me up

    Her: lol he wouldnt cuz im not doing anything yet

    tty soon

    Me: so how long do i have to wait? all i want is NSA sex then you shall never hear from me again if u want

    her:
    ill tty soon
    i wouldnt be able to do anything until next week anyways
    busy till then

    Me: ahh fuck

    shit id do so many things

    her :
    ill tty soon
    i wouldnt be able to do anything until next week anyways
    busy till then

    :sadwavey:

    I just wanted to see if this girl is faithful because i am going into the military and holy fuck she will do this anyone she meets in 10 minutes :wtc:

    Break up wit her right now i say! I can't as im just going into university and i need her support for school.


    You're a crazy psycho bf? Do i really want to find out down the road 6 months ,a year , 10 years she hooked up with some dude after i have invested so much time , effort and money into some whore[/QUOTE]
     
  2. crunchy_black

    crunchy_black OT Supporter

    Joined:
    Feb 9, 2005
    Messages:
    3,747
    Likes Received:
    0
    Well, there goes the trust, enjoy the bumpy road... =/
     
  3. Spaceering

    Spaceering I bite.

    Joined:
    Dec 26, 2008
    Messages:
    755
    Likes Received:
    0
    Location:
    Texas
    you pretty much brought that upon yourself. SHE needs to lose YOU.



    i love to hang my g/f upside down and fuck her till im dizzy.



    wow zomg i just said that, its the freaking internet. i can also pretend to be a guy when i am really a girl.



    you don't trust yourself so how the hell are you going to trust anyone else. and if it was me, id trust her because she is trust worthy
     
  4. djshotglass

    djshotglass New Member

    Joined:
    May 4, 2007
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    0
    Sounds like he had a good reason not to trust her. It sounds like you already know what to do threadstarter.
     
  5. Spaceering

    Spaceering I bite.

    Joined:
    Dec 26, 2008
    Messages:
    755
    Likes Received:
    0
    Location:
    Texas

    yeah since on the internets you can really feel confident that she really was considering doing anything with him. is there something wrong with telling anybody that you are kinky?

    she is a girl, girls dont normally tell someone to fuck off. she did pretty much tell him 5-10 times that "she would get back to you." i am VERY sure that she won't go out of her way to get back to you. Now, if you pester her again, she may respond again-because it is the internet. I used to do stupid bullshit spy crap like this and let me tell you it is only going to bite you in the ass, over and over. It is like you are just swimming in your own piss and fecal matter by pulling stunts like this.

    but i think everyone agrees that you need to break it off with her.
     
  6. Diesel66

    Diesel66 My standards for women is like rent-a-centers stan OT Supporter

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    124,888
    Likes Received:
    17
    Location:
    Kc
    yeah, but you are also fucking crazy.
     
  7. Midgetized

    Midgetized Don't mess with Douche Cat

    Joined:
    May 29, 2000
    Messages:
    49,189
    Likes Received:
    6
    Location:
    San Diego, CA
    the only thing you proved there was that your girlfriend isn't good at getting rid of annoying guys and is too nice to tell them to fuck off :hsugh: there was nothing that said she was actually willing to cheat. she could have handled things a lot better but that doesn't necessarily mean she is not trustworthy.

    the real issue here is why you would go to all that trouble instead of just breaking up with her. you said that you "need her support" for school. if you're just using her for something then why are you even worried if she would cheat or not?
     
  8. Abomb

    Abomb New Member

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    20,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston, TX
    ]Me: NSA ill come over to ur house or ill host and **** the sh*tout of you! please you and den leave if you want

    her: sounds tempting, ill get back

    me: u must be kinky

    her: yeah im kinky, ill try anything lol
    i just want guilt free, one time fun, never gonna see you again kinda thing



    ohh and kinky
    ive been handcuffed, ive worn outfits, and ill do ANY position you want.... you just have to wait

    Me: so u wanna keep him ?

    i kinda wantted to be on da side

    Her: no im def keeping him

    Me: darn so just once?[​IMG]

    her:
    wuts your name anyways???
    like i know nothing about you except that you wanna ****

    Me: talk to him about it! lol


    Remember NSA attached!

    that's the last thing i want is him comin to beat me up

    Her: lol he wouldnt cuz im not doing anything yet

    tty soon

    Me: so how long do i have to wait? all i want is NSA sex then you shall never hear from me again if u want

    her:
    ill tty soon
    i wouldnt be able to do anything until next week anyways
    busy till then

    Me: ahh fuck

    shit id do so many things

    her :
    ill tty soon
    i wouldnt be able to do anything until next week anyways
    busy till then

    :sadwavey:

    I just wanted to see if this girl is faithful because i am going into the military and holy fuck she will do this anyone she meets in 10 minutes :wtc:

    Break up wit her right now i say! I can't as im just going into university and i need her support for school.


    You're a crazy psycho bf? Do i really want to find out down the road 6 months ,a year , 10 years she hooked up with some dude after i have invested so much time , effort and money into some whore[/quote][/quote]


    uh, his gf is a whore. dump and run.
     
  9. deusexaethera

    deusexaethera OT Supporter

    Joined:
    Jan 27, 2005
    Messages:
    19,712
    Likes Received:
    0
    What a load of horseshit. Just because she likes talking or thinking about sex with other guys doesn't mean she likes doing sex with them. Female sex drive doesn't work the same way male sex drive does.
     
  10. Abomb

    Abomb New Member

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    20,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston, TX
    fuck all of this hypothetical shit then. thread starter needs to get back on the fake myspace and set up a play date and see if she shows up.

    bet you she shows up.
     
  11. iwishyouwerebeer

    iwishyouwerebeer you shut your cunt Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    32,592
    Likes Received:
    5
    Jesus, you're both idiots.

    Just dump her now and never date again.
     
  12. Dodger Blue

    Dodger Blue OT Supporter

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    14,349
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brooklyn
    maybe she thought it was you trying to fuck with you??

    Are you sure it wasn't her and her friends bored trying to get a laugh out? Why would anybody randomly talk about personal shit to a stranger unless they were super bored and thinking it was somebody they may know.
     
  13. METALLlC BLUE

    METALLlC BLUE New Member

    Joined:
    Jun 22, 2007
    Messages:
    11,400
    Likes Received:
    0
    I'd end it. That's a time bomb. One time guilt free sex? You have to wait? Abandon the ship.
     
  14. Pepe

    Pepe New Member

    Joined:
    Apr 11, 2009
    Messages:
    1,721
    Likes Received:
    0
    Location:
    8 Mile
    this is retarded
     
  15. THoC

    THoC New Member

    Joined:
    Feb 5, 2007
    Messages:
    7,341
    Likes Received:
    0
    Location:
    TRampa, FL
    wow this is dumb. so many factors could be involved.

    ive been on sites before where chicks would ask me to fuck them. i had no intent to but got a good laugh from fucking with them.

    for all you know she thought "you" were an idiot loser and she was just messing with you.


    im more concerned about the part where you say you need her for support. so are you using her????
     
  16. Spaceering

    Spaceering I bite.

    Joined:
    Dec 26, 2008
    Messages:
    755
    Likes Received:
    0
    Location:
    Texas
    oh and btw, i did this kind of shit when i was in early high school :eek3:


    is that your age?


    he might as well do this. it would at least be amusing to see if she actually shows up
     
  17. teo

    teo . => ? => !

    Joined:
    Aug 26, 2004
    Messages:
    3,094
    Likes Received:
    0
    Location:
    Eh?
    What support? Why would you welcome support from someone you can't trust? Unless it's about money. You must be using her for financial support.

    This won't end well.
     
  18. Ichabod Crane

    Ichabod Crane Active Member

    Joined:
    Oct 25, 2001
    Messages:
    29,556
    Likes Received:
    1
    you've already fucked yourself by even creating this fake persona

    if you don't trust her enough to go through all this shit, what's the point? dump her already and go live in a cave
     
  19. Abomb

    Abomb New Member

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    20,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston, TX
    arrange the fake meet and hide out somewhere to see if she shows up via burn notice style ITS NOT THAT HARD
     

Share This Page