MMA Gegard Mousasi leaves M-1.

Discussion in 'OT Bar' started by Jeebus, Feb 12, 2010.

  1. Jeebus

    Jeebus Well-Known Member

    Joined:
    Sep 27, 2000
    Messages:
    55,362
    Likes Received:
    85
    Location:
    KNOCK KNOCK! LOL!
    http://www.sherdog.com/news/news/Mousasi-Leaves-M-1-Global-22601









    First he trains with Firas and his crew, now he leaves M-1, could we see Gegard in UFC by year's end? :noes:
     
  2. RunninWild

    RunninWild How subtle of you

    Joined:
    May 2, 2005
    Messages:
    3,992
    Likes Received:
    0
    Wow. This would be so exciting for the UFC. What's funny is that a lot of UFC fans would be like ...
    "oh man whos this guy, I dont wanna watch him...."
    [K.O. first round]
    "oh shit"
     
  3. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    i just wanna see Mousasi in the UFC so this hype train of his can finally end
     
  4. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    -Train with GSP
    -Can M-1
    -Join UFC
    -??????? (is this beat gsp) :noes:
    -profit
     
  5. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL

    since gsp fights at 205...
     
  6. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    since Mousasi fights at 185...
     
  7. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    dare I say it, 205 is almost too deep.Mousasi, Arona, and lil Nog coming ot the UFC is just :eek3: :bowdown:
     
  8. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    Mousasi is scared of the UFC's 205 division. He'll sign a long term contract with Dream or Strikeforce so his mystique can live forever.
     
  9. kopetzki

    kopetzki Banned

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    10,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville FL
    :bowdown:
     
  10. ITR06

    ITR06 OT Supporter

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Messages:
    15,936
    Likes Received:
    3
    Location:
    vancouver bc
    I was hoping for a super fight but i wont hold my breath. I guess i had Pride on my mind :rofl:
     
  11. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0
    Please drop to 185 for a fight vs Anderson!!
     
  12. Jeebus

    Jeebus Well-Known Member

    Joined:
    Sep 27, 2000
    Messages:
    55,362
    Likes Received:
    85
    Location:
    KNOCK KNOCK! LOL!
    He already stated he is never going to fight at 185 lbs again, and I'm sure Anderson would have no objections going to 205 to meet him.
     
  13. Jeebus

    Jeebus Well-Known Member

    Joined:
    Sep 27, 2000
    Messages:
    55,362
    Likes Received:
    85
    Location:
    KNOCK KNOCK! LOL!
    :werd:


    205lb division could be its own organization :rofl:
     
  14. Khaaz

    Khaaz New Member

    Joined:
    May 27, 2007
    Messages:
    1,915
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area
    Man Silva vs. Mousasi would be sick.
     
  15. alkalinesolo

    alkalinesolo Active Member

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    11,502
    Likes Received:
    0

    Would be a good fight at 205, but I want it to be a title fight. Maybe after Mousasi beats Machida and holds the 205 belt.
     
  16. RunninWild

    RunninWild How subtle of you

    Joined:
    May 2, 2005
    Messages:
    3,992
    Likes Received:
    0
    The way I see it...
    He's young and VERY talented, clearly. It's awesome that he has a chance to be fighting top competition. Because teh UFC's 205 division is a pool of sharks. I hope he does well if he comes to the UFC. He seems like a great guy and it's always great to see another drop of talent in the big bucket.
     
  17. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    it could, and i'd pay for that shit.

    Silva would beat the tar out of him
     
  18. machine

    machine Welcome to the Machine OT Supporter

    Joined:
    Oct 23, 2003
    Messages:
    8,977
    Likes Received:
    0
    Location:
    DSotM
    There could not be a better replacement for Belfort than Mousasi.

    Can he still make 185?
     
  19. Khaaz

    Khaaz New Member

    Joined:
    May 27, 2007
    Messages:
    1,915
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area
    Yeah. Now that i think about it, i just really want to see Silva fight. I could care less who at this point. I heard "mousasi" and "ufc" and just thought "OMG YES HE COULD FIGHT SILVA YES! YES ANDERSON FIGHTING YES, PLEASE!"

    Anderson Mousasi would probably start with 2 minutes of no one initiating then shit would go down and Mousasi would be asleep on the mat. Pretty much like most of Andersons fights i guess.
     
  20. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    agreed, and he's worthy of a crack at him.

    he claims he cant
     
  21. Shalashaska

    Shalashaska Neither Enemy Nor Friend OT Supporter

    Joined:
    Mar 9, 2009
    Messages:
    8,253
    Likes Received:
    126
    Location:
    La Li Lu Le Lo
    185 divison....oh damn. would add more variety.

    god dammit im still mad that vitor isnt gonna fight anderson silva...:wtc:
     
  22. woot

    woot wo

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    60,311
    Likes Received:
    0
    Location:
    bat country
  23. RunninWild

    RunninWild How subtle of you

    Joined:
    May 2, 2005
    Messages:
    3,992
    Likes Received:
    0
    Heres the thing.. How would they market Mousasi to sell that PPV to the fans?
     
  24. saabguy

    saabguy Active Member

    Joined:
    Aug 11, 2003
    Messages:
    16,960
    Likes Received:
    1
    Location:
    Loserville. Population: 1
    Gay Guard :greddy:
     
  25. Shelk

    Shelk OT Supporter

    Joined:
    May 2, 2004
    Messages:
    54,861
    Likes Received:
    29
    Location:
    Pittsburgh
    mousasi to ufc :x:
     

Share This Page